Hakutulokset

  1. N

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Mahtuuko vielä tähän ketjuun? Eli puoli viikkoa (tai 10kk enempi ja vähempi,huonoin tuloksin) oon nyt pisteilly.Historiasta sen verran että 2003 laihdutin pisteillä 21kg pois n.½ vuodessa ne sitten melkein takaisin hiipi kahden raskauden mukana. Nyt nuorin on 10kk ja koko ajan on ollut...
  2. N

    Vaihdatteko sellaiselle vauvalle yöllä vaipan, joka syö yöllä?

    En ole keltään neljästä lapsestani vaihtanut ellei vaippa ole läpi tullut.Ihan hyvin on iho sitä kestänyt varsinkin kun toiseksi nuorin oli päivisin lähes vaipaton.Nyt ei tuohon vaipattomuuteen enää aika riittänyt :(
  3. N

    SYYSKUUSSA 2006 SYNTYNEET

    jatkampa vielä kun vauhtiin pääsin :D Niin siis minä olen tehnyt niin että olen vähentänyt aina asteittain eli yksi imetys kerta joka toinen päivä pois.Näin oman kokemukseni mukaan rinnatkin kerkeävät sopeutumaan tilanteeseen paremmin.Ja aloittanut niistä yö imetyksistä.Eli päättänyt esim...
  4. N

    SYYSKUUSSA 2006 SYNTYNEET

    Täällä myös Myrsky poika täyttää 25.9 vuoden. Hyvin pieni ja pippurinen poikanen on,8300g ja 72,5 cm.Tissillä viihtyy edelleen vaikka itse oolen jo aloittanut työt.Imetän siis aamuisin ja iltaisin ja *huoks* öisin n. 5-10 kertaa vrk:ssa.Vieroittamista olen suunnitellut tuonne syyskuun...

Yhteistyössä