Hakutulokset

  1. H

    ¤¤¤ Viikko 36 ¤¤¤

    Moikkelis! Mulla olikin jotkut ihmeen pikamenkat 2 päivää (aika niukatkin) tai sitten ne ei olleet sellaset lainkaan... Hämmentynyt :| Oottelen josko ne alkaakin uudestaan?? Outoa,kun ei yleensä tälleen temppuile kierrot. Ulkona sataa, mukavasti raikastaa ilmaa. Arkeen paluu odottaa huomenna...
  2. H

    ~Viikot 31 - 32~

    whisnefka.............kp 24/27............yk 9...............1.toiveena kuumetta.............kp 27/23-25....... yk 10.............1.toiveena Julianna...............kp 30/25............ yk 3...............1.toiveena hannamamma......kp 31/28-31........yk 4...............2.toiveena...
  3. H

    ¤¤¤ Viikko 36 ¤¤¤

    Hupsista, unohdin kiertopäivien lisäksi mainita nuo yrityskerrat eli : yk2 ja esikoinen...
  4. H

    ¤¤¤ Viikko 36 ¤¤¤

    Tervehdys! Täältä minäkin itseni löydän, tuppaudun siis mukaan.. :D Kyllä olivat mielikuvitusta ja toiveajattelua kaikki viivat yms.. Täti sieltä tuuppasi itsensä väen vängällä kylään,pöh :'( kp 1/28-29 siis... Mutta kyllä se tästä taas ja nyt vaan kaikki uudella puhdilla yrittämään! ;)
  5. H

    ~Viikot 31 - 32~

    Perjantai 10.8.2007 whisnefka.............kp 24/27............yk 9...............1.toiveena adimo..................kp26/25-29.........yk 4...............1.toiveena kuumetta.............kp 27/23-25....... yk 10.............1.toiveena Julianna...............kp 30/25............ yk...
  6. H

    ~Viikot 31 - 32~

    Helteistä ehtoota kaikille! Ja pudonneille :hug: ... hannamamma: mulla tuli juuri tuolla vilja-testillä se haamuviiva! Sellanen yhtä paksu kuin kontrolliviiva, mutta siinä oli hitusen punertavaa väriä. Oliko sulla niissä väriä? Olen kanssa vähän epäilevällä kannalla, että onko niissä se...
  7. H

    ~Viikot 31 - 32~

    Mulla on muuten kans pissa tosi vahvaa ja keltaista, taisit syliapina mainita siitä myös? Ihan hullua kun kohta varmaan KAIKKI viittaa raskauteen,keksimällä keksii jonkun yhteyden! :D
  8. H

    ~Viikot 31 - 32~

    Iltaa! Pahoittelut pudonneille. :hug: Itse olen malttanut olla testaamatta (ostin kyllä pari testiä...) ja koitan nyt vaan ootella tonne loppuviikkoon, että jos ne menkat sieltä alkaakin. Oireita kyllä piisaa, mutta nehän voi olla ihan keksittyjäkin :laugh: Vatsaa on tosiaan jo oviksesta...
  9. H

    ~Viikot 31 - 32~

    minime: Ainakin yritän odottaa loppuviikkoon ja testailla sitten... Jollen sitten aikasemmin haksahda. Onneksi mulla ei ole testejä valmiina kotona! :D Oon kanssa aika hermona, ymmärrän sun fiilikset hyvin. Toivotaan että kaikki menee hyvin! Tsemppiä kaikille hermoilijoille!
  10. H

    ~Viikot 31 - 32~

    hupsista meni lihavoinnit nurinpäin..
  11. H

    ~Viikot 31 - 32~

    [/b]Auttakee...[b] Testasin aamulla haamun.. Haaleanvaalea viiva tuli Vilja-testillä. Mutta kun en ota uskoakseni! Siis että voiko siinä testissä olla jotenkin "valmiina" se viivan paikka, joka sitten aina näkyy jos tihrustaa? Valoa vasten tuota kattelin ja kyllä siinä viiva on, yläreunasta...
  12. H

    ~Viikot 31 - 32~

    Onnittelut haamuilijoille! =) Kiitos AnnaManna kun laitoit minutkin listalle. Syliapina: en tiedä onko tuo ummetus/ripuli raskausoire, mutta mulla on ollut tuota ensin mainittua useamman päivän jo.. Ei ole tavallista ollenkaan. Muutoin olo suht normi, pientä juilintaa vatsan seudulla...
  13. H

    ~Viikot 31 - 32~

    Moikka! Pääsisinkös tänne mukaan jännäilemään... =) Voisiko joku ystävällinen minut tuolle listalle laittaa? Elikkäs kp 21/29-30, yrityskerta 1 ja ensimmäisestä kovasti haaveillaan... =) Itse olen 29 ja mieheni 32-vuotias. Kovasti olen näitä palstoja lueskellut, mutta nyt vasta...

Yhteistyössä