Hakutulokset

  1. netikka

    Vinkkejä finnitaisteluun kaivataan :)

    Mitään pillereitä en suostu syömään mutta puhdistusaineita oon valmis kokeilemaan jos ne on muilla tehonneet. Löysin netistä juuri infoa tuosta keittiönoidan ehdottamasta Louis Widmerin tuotesarjasta :) Kiitti vinkeistä ja lisää suositteluja otetaan vastaan :wave:
  2. netikka

    Vinkkejä finnitaisteluun kaivataan :)

    Olisko tarjolla hyviä vinkkejä tämmöselle myöhäis-puberteetille, että millä saisin finnit kuriin. Rasittaa kun naamassa on viikottain kipeitä finnejä. Teininä käytin jotain clerasil-puhdistustyynyjä mutta mikä olis semmonen hyvä keino finnien torjumiseksi? En oo ainakaan kymmeneen vuoteen...
  3. netikka

    Top Gear

    Ohjelmaahan mainostettiin juuri myös naiskatsojille mieluisaksi auto-ohjelmaksi, harmi vaan kun odottamani Ewan McGrgorin vierailu ohjelmassa meni sivu suun :/ Ehkä sen joskus vielä näen :whistle:
  4. netikka

    neuvokaas tyhmää..

    mulla on lähes aina pelkkä seurantatunnus postiin mennessä kun seuraan postin palvelun kautta lähetyksen kulkua ana kun vain mahdollista. sit seuraavana päivänä on saapumisilmoitus postilaatikossa B)
  5. netikka

    Pieni vai iso ikäero lapsille? Kumpi parempi?

    Mun tytöillä on 1v5kk ikäeroo ja nyt kun ovat n. 3,5v ja 4,5v niin leikit menee aika yksiin ja viihtyvät yhdessä hyvin :)
  6. netikka

    Uusi kirjoittelija esittäytyy tässä

    Moikka! Olen kahden tyttären hieman alle kolmekymppinen äiti. Olen käynyt täällä aikaisemminkin mutta pitkän tauon jälkeen päätin eilen tulla kurkistelemaan mistä täällä keskustellaan. Sit rekkasin ja tässä sitä ollaan =) Asustellaan tääl Etelä-Pohjanmaalla ja työt olis tossa keskiviikkona...
  7. netikka

    Mistä löytyisi värityskuvia? Autot-leffan kuvat olisi huippuja!

    Hei, ISO kiitos näistä, meinaan autot-leffa on meidän tyttöjen lemppari ja ihastuvat varmaan äitiliinin ylläristä huomenna :wave: Myös Bambi -kuvat ilahduttaa taatusti :) Nyt ei haittaa vaik huomenna satais ;) ...heh, no joo :whistle:
  8. netikka

    rekkamiesisistä

    Meidän iskää on kiinnostanut isot autot jo kuutisen vuotta, tähän asti bussikuskina mutta syksyllä hänen olis tarkoitus aloittaa turverekan ajo. Se tietää lisää rahaa MUTTA ei ainakaan yhtään enempää aikaa perheen kanssa kuin ennenkään. Mä oon ollut muksujen syntymästä asti "yksinhuoltaja"...

Yhteistyössä