Hakutulokset

  1. I

    Synnytysongelma?

    Hei, auttakaa tyhmää. Voiko synnytystä käynnistää lievän synnytyspelon takia? Mietin että jos vielä joskus lapsen saan, niin onko mitään mahista.
  2. I

    Matkavakuutus?

    Jälkiviisas on helppo olla, mutta luin just IS:sta juttua siitä naisesta, joka paloi pahoin kaasuräjähdyksessä jossain lomakohteessa, ja nyt ihmetellään kun ei ole varaa ambulanssilentoon. Mua kummastuttaa, että ko henkilö ei ole ottanut itselleen matkavakuutusta, niitä saa jopa vuoden...
  3. I

    Mitä kuuluu?

    Eipä ole pariin vuoteen tullut täällä käytyä. Mitä teille kuuluu ja muistaako kukaan enää mua? =)
  4. I

    Kuopio Linnapelto/Männistö koululaisten äidit

    Hei, voi olla vähän väärä osasto, mutta löytyykö täältä kyseiseltä alueelta immeisiä? 7v. pojalle etsin kaveria, muutamme alueelle kesällä ja silloin ei ole kouluja eikä kerhoja joista kavereita saa. Puistoista tietysti, mutta kokeillaan myös täältä. :)
  5. I

    30-kriisi

    tai 20, tai vaikka 40, onko teillä ollut? Että kaikki on hyvin mutta on vaan sellainen olo että "voi kettu, tässäkö tää nyt on? Tätäkö mä olen aina halunnut?". Jotenkin koko kevään ahdistanut ihan kaikki. Ystävät ympärillä menee naimisiin tai eroaa, rakentaa tai myy kotejaan, saa vauvoja, mies...
  6. I

    Päivystyksestä

    Onko täällä muita jotka ei mene tk:n / sairaalan yhteuspäivystykseen kuin pahimman pakon edessä? Mä kävin pe (sunnuntaitaksalla) yksityisellä, ja ihan oikeasti minut A.) otettiin todesta B.) sain heti lääkkeet jotka todellakin auttoivat C.) pääsin sisään 15 minuuttia ennen aikaani D.) sama...
  7. I

    Kotivinkin tilaajalahja

    Onko kukaan saanut vielä sitä kassia?
  8. I

    Asuuko kukaan paritalossa?

    Voitko kehua tai haukkua? Milaliset asumiskustannukset teillä on poislukien laina? Ja nyt on vaihtoehtona kerros- tai paritalo, tän alueen rivareihin ei ole varaa eikä okt kiinnosta, joten en ole kiinnostunut kuulemaan sitä että mieluummin okt kuin paritalo -juttuja.
  9. I

    Vatsatauti

    Höh, luulin jo että vatsatautini on ohi, mutta ei se olekaan. Kävin sit töissä vaan kääntymässä, en todellakaan halunnut jäädä sinne muita tartuttamaan. Onko muita joilla sama tauti päällä?
  10. I

    Hämeenlinnan verkatehtaan vanaja-sali?

    Onko käyneitä? Olen lippua ostamassa ja mietin että ottaako numeroimaton paikka klubi-katsomoon vaiko numeroitu katsomopaikka? Miten ne menee? Missä teistä on parhaat paikat?
  11. I

    6v. lapsi ja kaverit

    Paljonko teidän eskaikäisillä lapsilla on kavereita joita tapaavat iltaisin? Meidän poika on esikoulussa ihan suosittu kaveri, mutta iltaisin on aina pikkuveljen kanssa (paitsi kerran viikossa jalkapalloharjoitukset koululaisten kanssa). Samassa talossa asuu yksi lapsi mutta ei ole pojan kanssa...
  12. I

    Kinkkuapua!

    Onko väliä millä tasolla kinkun kärryyttelen uunissa? Ei mahtunut poistomittarin takia kuin toiseksi alimmalle ritilälle, yleensä paistan kaiken keskellä. Palaakohan se nyt pohjasta ja on raaka pinnalta? -10 kg, 12-13 h ja 110 astetta on päivän suunnitelma.
  13. I

    Joko kuusi tupahan?

    Tänään tulee kuusi, taidan laittaa jos sisälle ja koristella, kun joulun jälkeen raahaan sen kuitenkin ulos hyvissä ajoin. Onko kenelläkään muulla jo kuusi juhlakunnossa?
  14. I

    Maailman kamalin ihminen = minä

    Kauheissa tunnontuskissa täällä, käytin tänään kissan leikattavana ja nyt se "tekee kuolemaa" kylppärissä. Parka on ihan rikki, nukkuu vaan, ja hoippuu ja oksentaa ja taas nukkuu. Aamulla se vielä leikki, kunnes vein sen lääkäriin. :|
  15. I

    Työssäviihtyminen

    Minulla on suht hyvä työ: työtehtävät ovat yksitoikkoisia mutta kivoja, asiakkaat ovat mukavia, tilat ja koneet ovat hyvät ja työpaikan ilmapiiri loistava. Ihmettelenkin kuinka sinne onkin saatu niin hyviä tyyppejä. Mutta, mutta... minua suunnattomasti tympii se jatkuva tekninen seuraaminen...
  16. I

    Asunnon myyminen ja vero

    Osaako joku kertoa, millainen vero pitää maksaa kun asunto myydään ja siellä on asuttu yli kaksi vuotta? Myimme asunnon Huoneistokeskuksen kautta, ja mietin että onkohan he osanneet neuvoa minua silloin aikoinaan. Ongelma tuli nyt eteen kun huomasin ettei minulle ole verotuksessa huomioitu...
  17. I

    Auton oven sisäkahva hajosi, apua osaako kukaan neuvoa?

    Sisäkahva, se "vedin" josta ovi avataan, katkesi kokonaan. Onko jollakulla tietoa / kotona tekniikan ihmemiestä joka osaa kertoa, onko vaihto iso homma? Pitääkö siinä avata ne oven kangasosat auki, vai saako sen vetimen jotenkin liitettyä siihen vanhaan lukkoon? Kyseessä BMW 528. Onko osat...
  18. I

    Levoton pikkupoika - onko kokemusta?

    AUTTAKAA. Esikoulusta (ja sitä ennen saman talon päiväkodista) tulee jatkuvasti viestejä siitä että poika 6v. häiritsee ja on levoton. Uskoo kuulemma heti kietoa ja on sitten kiltisti, mutta kuulemma pitää kieltää tosi usein. Lapsi on meistä kotiväestä kiltti, suht rauhallinen jopa, mutta siellä...
  19. I

    Kuinka kuluttaa aikaa Helsingin keskustassa maanantai-iltana?

    Siinäpä se kysymys. Mies menee yhteen konserttiin viikon päästä ja mä lähden alkuillaksi shoppailemaan, mutta kuinka kuluttaa aikaa 21 jälkeen pari tuntia kun kaupat on jo kiinni? Syömässä meinattiin käydä kaksin alkuillasta. Yhden kaverin varmaan tapaan mutta hänellä pieniä lapsia joten ei...
  20. I

    Köyhät kyykkyyn

    Anteeksi provosoiva otsikko, mutta ajattelin että ainakin huomataan. :) Tuli tuosta aikaisemmasta lomatukiketjusta mieleen, että silloin kun oli muka köyhä (siksi sana "muka", koska oli varaa lyhentää asuntolainaa, mutta se oli vähemmän kuin aikaisemmin maksettu vuokra joten tuli...

Yhteistyössä