Hakutulokset

  1. T

    Alkioiden luokitus, mitä tarkoittaa??

    Heip, Osaakohan joku selventää että mimmosia alkioita mulle on laitettu :o Eli onkohan nämä ihan suosta...onko joku raskautunut tämmösillä tai onko jotain muita joille olis myös laitettu samaa luokkaa olevia alkioita... mulle laitettiin kaksi non-top alkiota 2sI ja 3sIII...en ymmärrä...
  2. T

    Onko muita kokkolassa hoidoissa??

    Olen itse kokkolassa aloittamassa järeämpiä hoitoja, suunnittelukäynti on viikon päästä ja olisi kiva kuulla miten muilla on asiat edennyt...ilmeisesti paikkakohtasia eroja on melko paljon, joten siksi juuri kiinoistasi kokkolan julkisen kokemukset... Ja onko kokkolassa yksityistä klinikkaa...
  3. T

    Tehdäänkö julkisella hoitoja pääsiäisenä?

    Eli onko kenelläkään tietoa/kokemusta tehdäänkö julkisella minkään moisia hoitoja pääsiäisenä pe tai ma?? Vai onko ne silloin kiinni... Kiitosta etukäteen, jos joltakin vastaus löytyy....
  4. T

    Kokemustanne/ammattitaitoanne tarvitaan??

    Tervehdys kaikille, Eli olen saanut verikokeista alla olevat tulokset... Kierron 4. päivä S-FSH 6,0 U/l S-LH 4,8 U/l S-PRL 164 mU/l Kierron 23. päivä S-PROG 17,7 nmol/l Sinä kuukautena kiertoni pituus oli 35 päivää... Mitä mieltä te olette noista tuloksista? Huomasiko joku...
  5. T

    Klamydian vaikutus raskautumiseen...???

    Olisiko ketään kohtalo kaveria, joka olisi sairastanut klamydian? Tietysti olisi ihana kuulla positiivisia uutisia, että olisi ihan luomuna tullut raskaaksi...mutta kertokaahan kokemuksia testeistä, lääkäreiden neuvoista tai mistä vain aiheeseen liittyvästä... Itse olen sairastanut 11...

Yhteistyössä