Hakutulokset

  1. kuunsillalla

    Miten olette löytäneet kumppanin, te ketkä ette käy "missään"

    Mulla tosiaan vasta vuosi takana sinkkuilua, niin varaa olla vielä romantikko :D
  2. kuunsillalla

    Sietämätön hammassärky paikkauksen jälkeen

    soita aamulla päivystykseen,ei mun mielestä normaalia tollanen kipu.en jaksa nyt enempää kirjoittaa,sori väsymys, mutta itellläni samantapainen tilanne joskus. aamulla lekuriin, mars!!
  3. kuunsillalla

    Ihannoimanne henkilö/idoli?

    Barack Obama mulla...
  4. kuunsillalla

    Miten olette löytäneet kumppanin, te ketkä ette käy "missään"

    Joo ja mä olen niin romanttinen, etten halua periaatteessa "etsiä" ketään esim. netissä. vaan uskon, vielä tässä vaiheessa, että se oikea on jossakin minulle..mielenkiinnolla luen vastauksia =) Vuoden nyt sinkkuna ollut =)
  5. kuunsillalla

    pitääkö huolestua?

    Mun neuvo aina on, että jos jokin asia huolestuttaa omassa terveydessä, soita aika lääkärille,Monesti oma huoli vaikeuttaa elämää enemmän kuin itse ongelma, joka loppujen lopuksi saattaakin olla ihan turha =)
  6. kuunsillalla

    Miten olette löytäneet kumppanin, te ketkä ette käy "missään"

    Siis kuka ei käy juhlimassa ikinä, vaan elää tavis arkea lasten kanssa..vai onko se vain utopistinen ajatus, että uuden kumppanin löytäisi =)
  7. kuunsillalla

    fb ja puh.nro

    ööö, nyt meni ohi :o
  8. kuunsillalla

    fb ja puh.nro

    up
  9. kuunsillalla

    fb ja puh.nro

    up.. ja kyseessä oli mun vanha numero , joka on ns. oia liittymä, jota en käytä, mulla on nyt prepaid liittymä, joka on siis aktiivisesti käytössä ja tuo numero vain kytkypuhelimen kautta
  10. kuunsillalla

    fb ja puh.nro

    Onko muille käynyt niin, että fb:hen on tullut puhelinnumero, vaikka itse ei ole sitä lisännyt?Äsken tarkistelin tietojani ja siellä näkyi puhelinnumeroni, vaikken ole sitä lisännyt :o
  11. kuunsillalla

    digiboxi sammuu

    Kiitos vastauksesta :)
  12. kuunsillalla

    digiboxi sammuu

    up
  13. kuunsillalla

    digiboxi sammuu

    onkohan menossa rikki vai mikä mättää..itsestään sammui,ikinä ennen ei oo tehnyt tuota.tallentava malli siis..
  14. kuunsillalla

    Taas mielikuvitus laukkaa..

    Oon yksin kotona ja satuinpa nyt huomaamaan et verhot heiluu niinkuin pienen tuulenvireen voimasta,sanokaa nyt että tää on ihan normaalisti selitettävissä esim,sillä että ikkunasta vetää.En kaipaa mitään keljuiluja,vaan oikeesti.ei ole yhtään kivaa kun on joka asiassa liian vilkas mielikuvitus =/
  15. kuunsillalla

    Miten savun haju muka tarttui hiuksiin ja vaatteisiin..

    Kaupasta kävelin autolle ja ilmassa tuntui savun hajua,nyt takki ja hiukset haisi sisällä savulle,miten tuo muka on mahdollista :O
  16. kuunsillalla

    Paljon maksaa kirje Italiaan..huutismyyjät..Suomeen menisi 1,6 e..

    Eli sattuisiko kukaan tietämään,paljon maksaa Italiaan puseron lähetys?Suomeen menisi siis 1,6 e maksuja,jos painoa mietitte =).Olisin kiitollinen vastauksista..ei tarvitsisi Postiin lähteä lasten kanssa.:(
  17. kuunsillalla

    naapuri ja yksityisyyden rikkominen

    Voisiko kyseessä olla rasismi?Jos selkeästi luulee teitä mustalaisiksi ja siksi on tuollainen?
  18. kuunsillalla

    Mikä Marimekko tää on viralliselta nimeltään?

    NIIN MINUSTAKIN, muokattu:eipäs mainostella
  19. kuunsillalla

    Mikä Marimekko tää on viralliselta nimeltään?

    :headwall: miksi tää ei toimi??osaako joku auttaa...
  20. kuunsillalla

    Mikä Marimekko tää on viralliselta nimeltään?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3730242.jpg

Yhteistyössä