Hakutulokset

  1. V

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    Vieläkö mukaan mahtuisi?! :) Elikkäs olen -87 syntynyt, esikoisesta haaveileva. Tällä hetkellä yk4 ja kp 41/28-30...
  2. V

    myöhäinen plussa

    Mulla kans nyt yli viikon menkat myöhässä ja hyvin säännölliset on aina ollu. Kolme negaa tein viikon aikana ja sitte päätin lopettaa ja odotella viikon kaks, kun ei kehtaa enempää ostaa :D
  3. V

    Osaisiko joku auttaa?!?

    negatiivinen tulos oli vielä tänäänkin joten kai se pitää uskoa että kolmas kerta toden sanoo...
  4. V

    Osaisiko joku auttaa?!?

    En oo vielä kerenny testaamaan, aattelin et jos odottelisin vielä huomiseen ja sitten testailisin... Kävin ostaan aconin Early Detection, pitäs kuulemma olla erittäin tarkka. =) Tulenpa huomenissa sitten kertoilemaan...
  5. V

    Osaisiko joku auttaa?!?

    Täytyy kokeilla jompaa kumpaa. KIITOS! :)
  6. V

    Osaisiko joku auttaa?!?

    Perjantaina en tehnyt aamupissasta, mutta tänään kylläkin... Pystytkö suosittelemaan jotain toista testiä? =)
  7. V

    Osaisiko joku auttaa?!?

    Onko kenelläkään kokemuksia clearblue:n digitaalisesta raskaustestistä? Olen itse saanut testillä kaksi negatiivista, perjantaina, sekä tänä aamuna vaikka kp 34/29 ja ikinä ei oo menkat ollu näin paljon myöhässä.. :/ Vatsassa ollut menkkamaista kipua jo yli viikon ajan, mutta mitään ei...

Yhteistyössä