Hakutulokset

  1. Ä

    Äitipuolia Espoon ja Helsingin alueelta??!

    Heippa kaikki pääkaupunkiseudun äippäpuolet =) :attn: Olen kolmekymppinen Espoolainen, elelen avoliitossa mieheni kanssa neljättä vuotta ja hänen tyttärensä kanssa 7v. (joka toinen vkonloppu). Lapsen äiti hyväksyy huonosti yhä minun roolini ja tekee kiusaa suhteellemme aika ajoin :(...
  2. Ä

    rähisen tänne

    Heippa! surffailin ajankulukseni tälläkin palstalla ja luin viestisi. Ymmärrän hyvin fiiliksesi äitipuolena ja siksipä kutsunkin sinut äitipuolet kerhoomme jonka on hyväpahaäitipuoli perustanut. Sinne voi rauhassa tilittää tuntojaan ja saada vertaistukea :) näin pääset kerhoon: hae "kerhot"...
  3. Ä

    Oma kerho äitipuolille.

    Mene kaksplussan etusivulle ja klikkaa "Kerhot" linkistä, etsi kerhon nimi esim. perustajan mukaan joka on "Hyväpahaäitipuoli". Pääset Kerhon etusivulle jossa kysytään salasanaa. Sen saat ensin haettuasi jäsenyttä. Klikkaa sivun yläreunassa olevasta linkistä "hae jäsenyyttä" ja tee hakemus...
  4. Ä

    miehen lapsi

    ihan samojen tunteiden kanssa täälläkin taistellaan! helpottavaa kuitenkin että en ole ainoa joka kokee näin vaikka ahdistavaa onkin :/ Olen yrittänyt järkeillä asiaa usein niin että itse olen valintani tehnyt ja siihen pitää vaan sopeutua. Mutta..pitääkö kaikkeen sopeutua, ei mielestäni...

Yhteistyössä