Hakutulokset

1. T

Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

Kotilokäärme; mulla oli viimevkolla ultrassa melkein samaa näkymää kuin sulla, mulla vaan oli nyrkki siinä pään ja napanuoran välissä. Lääkäri sanoi vaan että seuraat tarkkaan liikkeitä kun vauva voi painaa omalla nyrkillään sitä napanuoraa ja estää virtauksia kun se on nyt kääntynyt pää...
  2. T

Ai, no en sitten tiedä.Voisitko soittaa neuvolaan ja kysyä mistä ne ketoaineet mahdollisesti johtuu?
  3. T

Kotilohikäärme; mun ymmärtääkseni ketoaineet näkyy silloin pissassa jos ei syö tarpeeksi hiilareita eli karppaajilla tuota esiintyy usein.
  4. T

Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

Kyllä täällä vielä tallella ollaan vaikka tuonne fb:hen olenkin tyystin jämähtänyt :) Aika usea tosissaan on saanut ton rd:n riesakseen. Itse en sitä kauheasti riesaksi koe, otan sen kolme kertaa vkossa. Jännä miten kaikilla tuntuu olevan erilaiset ohjeet. Itse otan aamupaaston ja tunti...
  5. T

Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

Mä nostan käteni heti pstyyn ja erotun joukosta; mun mielstä se sokerilitku ei ollu lainkaan kummosempaa saatika pahaa, aivan kuin jotain pöydällä seissyttä grandia ois juonu, alas meni että hupsis vaan. Se labran täti kyllä katto mua jotenkin hitasti kun mä kiskoin sen alas hetkessä enkä...
  6. T

No voihan, edelleen ne tekstit näkyy tuolla mun omalla fb-sivuilla? Voinko/viitsinko kommentoida siellä huhtikuisissa mihinkään ketjuun vai pärähtääkö nekin heti kaiken kansan töllisteltäviksi? meinasi esim, vastata siihen valkkari-kyselyyn mutta onneksi menin ja katsoin ekaksi omille...
  7. T

Lähetin Sinnlosille kaveripyynnön. Liityin siihen aiempaankin mainittuun mutta kun sinne sivuille kirjoitti omat terveisensä niin se näkyi mun omilla sivuilla! Äkkiä menin poistamaan tekstini sieltä, en nyt kuitenkaan halua että ihmiset tietää ihan kaeikkea mitä teen ja mitä keskustelen...
  8. T

Onnea Heituskalle pienokaisesta :heart: Juuri kotiuduin äippäpolilta kontrollista ja lääkäri laitto mut takas töihin vaikka sanoin etten miellään menen kun en siellä mitään voi tehdä ja työkaverit pitäs siellä mieleuummin tomeran sijaisen kuin minut vaivoineni ja tekemättömineni töini vai...
  9. T

Ihanaa alkavaa huomenta! Ihana istua ihan rauhassa ja katsella kun aamu nousee, jotenkin tästä nuattii suuresti. Närästys Kysyin neuvolasta että oisko siihen jotain muuta syötävää kuin rennie, mutta sanoi vaan että se turvallisimmaksi tutkittu mutta jos menee oikeen pahaksi niin lääkäri...
  10. T

Mulle tehtiin aina soppari elo-joulukuu ja sitten joulukuusta-toukokuuhun. Monihan sanoi mulle että olist nostanut äläkän siitä että pomo lupailee sulle töitä toukokuuhun mutta sitten sitä ei saakkaan, koska suullinen soppari ajaa saman asian kuin kirjallinen. Mutta jos täällä pelattas tätä...
  11. T

NeliApina Mun työsuhde ois ois jatkunut ainakin toukokuun loppuun saakka, ellei pidemmälle, kuka noista kunnan päättäjistä ikinä tietää. (meidän osaston nykyinen lto ois pitänyt tärkeänä että olisin ollut osan kesää myös töissä ja yritti puhua mulle hommia jo edellisenä kesänä, siinä...
  12. T

Onko kuvassa tyttö vai poika?

Aivan kuin siellä ois kivekset :)
  13. T

Ihan järetön paino?

No jos sulla ei ole kovin paha olla niin sanon että höpö höpö! Kun tulin raskaaksi, painoin 95 kiloa, neukkatäti ei siitä ole mulle kertaakaan paasannut ja sanoi jopa että kyllä hän sulle sen 10 kilon painonnousun sallii. Nyt olen rv 24+5 ja paino on noussu 5kiloa eli painan nyt 100kiloa...
  14. T

Voi suuri kiitos Scala! Tuota juuri itsekkin mietin että on varmaan myöhäistä anoa sitä aikasempaan äippälomaa kun se pitää kuitenkin ilmoittaa 2kk ennen, no, sitä on turha murehtia enää, se ei enää ole mahdollista. Tuon normialkamisen olen jo ilmoittanut, eli siitä ei tarvitse enää huolta...
  15. T

Hmph.Nyt mietityttää... Ajattelin yön pimeydessä että josko aloittas äippäloman varhennettuna, milloin mä saisin sen aloittaa? "Oikea" äippis alkais 29.3 siihen vielä kaks viikkoa lisää, niinkö?Eli alkaskoi se sitten 14.3, tai jossain siinä paikkeilla?Ennen sitä ois pidettävä vielä 11 päivää...
  16. T

Tänään tilattu turvakaukalo, nettiin oli turvauduttava koska minnekkään kauas en jaksa lähteä niitä katselemaan ja porissa on(tietääkseni) yksi paikka mistä niitä vois ostaa ja siellä ei ole mieleisiä. Työkaveri soitti tänään ja kyseli kuulumisia ja oloja et luulenko että pääsen töihin,ens...
  17. T

Neuvolasta kotiuduttu. Kaikki niinkuin olla pitääkin, maha kasvaa hienosti, nyt oli eka mittaus ja se oli 21. Sokereita ei tarveis enää nyt mittailla ennen uutta sokeri rasitusta kun ovat olleet niin hyvät. Mutta mamma vaan mhistyy, vaikkakin neukku sanoi että älä huoli painosta, pääasia...
  18. T

Ihan vaan senverran kommentoin että oispa ihanaa jos mäkin saisin suoraan saikkua sinne äippälomaan saakka, nyt hyppyyttäävät kahden vkon välein tarkastuksessa ja saa aina pari vkoa vaan saikkua. Töihin tuntuu turhauttavalta palata koska tiedän että yhden päivän jälkeen olen todella kipeä ja...
  19. T

Äippäpolita kotiuduttu! On ne mieslääkärit vaan eri ihania kuin naiset! parivkoa sitten kun olin eka kerran naisella se oli ihan järkyttävän kovakouranen, mutta tää mies, se vaan hyräily ja pyöritteli anturia kauniisti, ei housunu eikä painanu liikaa. Kohdunsuu oli emnnyt nyt kiinni mutta...
  20. T

Hyvää utta vuotta! Tytöt, tämä on meidän vuosi, meille syntyy tänävuonna vauvoja Mä join eilen melkein pullollisen punkkua, alkoholitonta sellaista taannoin naapurissa haistelin kun iehen serkut joi punkkua ja se tuoksui niiin hyvältä ja itse olen tarkka juomisesta niin en ottanut edes yhtä...

Yhteistyössä