Hakutulokset

1. H

SAVONLINNA!!

Heippa kaikki savonlinnalaiset lapselliset ja lapsettomat! :) Löytyykö kahvittelu/ vaunuilu tms. seuraa 23-v. äidille ja pariviikkoiselle pojalle? Asustellaan kaupungin länsipuolella ja kaivataan seuraa päivisin kun mies on töissä ja olo on melko yksinäinen.. :|
  2. H

~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Neitikevät pahoitteluni ja :hug: ! Muistan miten hirveää se oli kun itse sai tietää ettei vauvaa tulekaan. Voin vaan kuvitella miten pahalta tuntuu, voimia sinulle ja miehellesi! Tervetuloa mukaan Mavi! :) Onko täällä muita joilla on ihan kamala hammaslääkärikammo? Mulla on ihan hirveä...
  3. H

neitikevät Mulla oli kans vuotojen yhteydessä mahan "juilimista", välillä aika kovaakin mutta sairaalassa sanoivat ettei sellanen menkkakipujen kanssa yhtä kova kipu ja vähäisempi vuoto tarkota yleensä mitään ainakaan raskauden ensimmäisellä kolmanneksella. Sit jos vuoto menee määrältään...
  4. H

Täällä kaikki ok! =) En jaksanu enää illalla kertoilla kuulumisia kun meni niin myöhään sairaalalla. Jouduin eka verikokeisiin, sitten odotin tuloksia kolme tuntia. Sitten ne keksi että pitäähän virtsanäytekin ottaa ja sit otettiin se. No siitä puolen tunnin kuluttua tuli kätilö paikalle ja...
  5. H

Hei kaikille! Täällä vähän ikävissä tunnelmissa lähdössä sairaalalle. Tänään ollu tosi huono olo koko päivän ja heikottanu ja sit alko verinen vuoto. Soitin päivystykseen ja ohjasivat ensiapuun ja siitä sit gynen polille.. Ja tietysti mies on 50 kilsan päässä töissä ja akku loppu. Nyt pitää...
  6. H

RouvaRajatapaus, lämmin :hug: ja voimia! pikkuvaemo, mulla on ihan samanlaista "yöpahoinvointia".. Illalla nukkumaan käydessä velloo ja yöllä kylkeä kääntäessä. Toinen SUURI vaiva on mulla nää "kilahtelut".. Nään punasta pikkuasioista ja raivoan kaikesta. Sit kun oon riehunu hetken niin...
  7. H

Odottavat Savonlinnalaiset, ohoi!

Heippa! Löytyykö savonlinnalaisia odottajia? Olis mukava höpistä niitä näitä ja ihquilla vauvoista.. ;) Itselläni raskaus vasta ihan alussa mutta tarve höpöttää kova.. =)
  8. H

Ai niin ja laskettu aika näillä näkymin 25.3. Jonkun verran se on omien laskujen, nettilaskurien, neuvolan ja ultran välillä vaihdellu mutta merkattakoon nyt tuo kunnes varmistuu.. :) Henna & Millimetri
  9. H

Heippa kaikille! =) Vieläkö mahdun joukkoon mukaan? Oon tähän asti vaan lueskellu teidän tekstejä ja nyt uskaltauduin itsekin kirjoittamaan.. Elikkäs täällä 22-vuotias neito, esikoista odotellaan. Yksi keskenmeno lokakuussa -06. Siks en aiemmin uskaltautunutkaan mukaan kun pelkäsin samaa...
  10. H

APUA! Miten pitkällä raskaus on..?!

Heippa! Plussasin eilen töissä, ihanaa! =) Yli vuosi yritystä takana ja yksin keskenmeno syksyllä 06. Sen jälkeen kierto epäsäännöllinen ja nyt.. ..En kuolemaksenikaan muista milloin kuukautiset on viimeks ollu!! Miten saan sen selville? Näkeekö verikokeista miten pitkällä raskaus...

Yhteistyössä