Hakutulokset

  1. L

    Skolioosi

    Kylmää kesää minäkin toivon.Harmittaa kovasti kieltää tytöltä yö leirit kesällä.Haluaisi niin kovasti mennä.Mutta ei voi olla montaa yötä ilman korsettia.Onneksi ymmärsi kun keskusteltiin asiasta.Laita minulle sähköpostiositteesi niin voidaan kirjoitella kuulumisia,miten hoidot sujuvat.
  2. L

    Skolioosi

    Tytöllö on tosi paha ihottuma korsetti alueella.Vammaistukea ei saada.Korsetti ei tainut hiostaa.Meille on sanottu että tyttö pitää korsettia kasvukauden.Eli noin kuusitoista vuotiaaksi ja sitten selkä leikataan.
  3. L

    Skolioosi

    Viime kesänä kun tyttö sai korsetin kolme viikkoa meni yöt huutaen.Ei meinannut millään oppia pitämään.Itse en nukkunut kun kaksi tuntia yössä.Töissä olin päivät.Nyt on mennyt aika hyvin ,suostuu laittaamaan hyvin.En ole saanut vertais tukea mistään.Enkä tiedä ketään kenen lapsella olisi...
  4. L

    Skolioosi

    Meillä tytöllä korsetti ollut kesästä 07 alkaen.Tyttö tulee kesällä 9-vuotiaaksi.Tarkastuksesssa käydään puolen vuoden välein.Tammikuussa -08, sai uuden korsetin.
  5. L

    MOntako kummilasta teillä on??

    minulla kaksi omaa ja neljä yhteistä.Minun vanhin kummilapsi pääsi vuosi sitten ripillle.

Yhteistyössä