Hakutulokset

1. saaka

Vinkkejä 2-vuotis kakuksi?

http://jensku.vuodatus.net/blog/category/T%E4ytekakut täällä myös kivoja ideoita
  2. saaka

toppapuvun koosta???

mä ainakin ostin 86 cm nyt käytetään 80 cm
  3. saaka

Karhukävely

myös minun vanhin tyttö meni sillä tyylillä...kaikki sano aina että ole onnellinen kun ei konttaa säästyy housujen polvet. :laugh:
  4. saaka

OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

täällä 29-vuotias 3-lapsen äiskä oulunläänin eteläpuolelta!!
  5. saaka

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

minä olen 29 ja mies 26,yhdessä ollaan oltu 8 vuotta ja kolme lasta
  6. saaka

Toivotonta...

minulla leikattiin kasvain ennen kun rupesin odottamaan toista lasta.kivut oli kyllä aivan kamalat kaksi vuotta meni diagnoosin tekoon,söin monellaisia kipu lääkkeitä eikä mistään oikeen tuntunut olevan apua.leikkaus auttoikin paljon.. miehesi täytyy vain yrittää olla tukena.meilläkin oli yli...
  7. saaka

Lastenreumalaisia

mun yksi kaveri sairastu kolme vuotiaana reumaan..nyt elää ihan norm. elämää. on kolmekymppinen ja hänellä on myös lapsi..elämä suht normaalia paitsi että lääkkeet edelleen ja on tehty lonkka leikkaukset..
  8. saaka

Käy lukemassa + allekirjoittamassa

kävinpä laittaa nimeni..asia on kyllä aika ajankohtainen ja vakava..laitoin kaikille kavereille sähköpostia jotta nekin kävisi laittaa nimesä
  9. saaka

Minkäikäinen kun sait lapsia???

eka lapsen sain 19 vuotiaana, toisen 24 vuotiaana ja kolmannen 28 vuotiaana...
  10. saaka

onko äityleitä vm. 77

minä myös :wave: :wave:
  11. saaka

Mikä sopii Lauriin?

lauri-matias,lauri-juhani :) :)
  12. saaka

Ikäsi ja lasten lukumäärä?

kohta 29 ja kolme lasta tytöt 10 ja 5 vuotiaat ja poistu 7kk:tta
  13. saaka

kauan yrititte esikoistanne?

ensimmäistä yritettiin 2 kk:tta kun tärppäs mut nyt tätä viimesta puoli vuotta...
  14. saaka

anopista asiaa

\ Mullaki tosi kivat appivanhemmat mielellään ottavat hoitoon kaikki kolme paremmin kuin omat vanhempani... anopin kans ollaan erittäin hyviä ystäviä puhutaan melkeinpä kaikesta..
  15. saaka

Minkä ikäisenä uimahalliin tai kylpylään?

Mekin käytettiin keskimmäistä lasta vauvauinnissa..muistelisin että pientä lasta ei saisi viedä uimahalliin tai kylpylöihin sen takia koska niiden bakteeri pitoisuudet on korkeat ja vesi kylmää. Monesti vauvauinnithan on aamuisin ennen kuin muut uimarit edes päästetään uimaan.Kannattaa kysäistä...
  16. saaka

Endometrioosi...

oleppa hyvä vaan pärjäillään...
  17. saaka

Endometrioosi...

Mä epäilen, että mulla kans sama vaiva. Tutkimukset vain jäi kesken kun tulin raskaaksi...Mulla oli kans oireet pois raskauksien ajan ja sit taas alkaa.Nyt pitäs palata taas asian suhteen uudelleen lääkäriin...Oireileeko sulla tuo vaiva enempi ennen kuukautisia,sellasta repivää kipua...
  18. saaka

Endometrioosi...

Mulla todettiin tossa 5-vuotta sitten endometrioosi ja sanottiin et varmaankaan tule saamaan lapsia.Mulla oli yksi lapsi ennestään joten se oli kuulema erinomaista enempäähän en niitä tarvitsisi...Nyt on kaksi lasta lisää tyttö-01 ja poika-05.maha kivut yms. on olleet taas raskaus ajan pois...
  19. saaka

Haluaisin tiedustella...

Kiitos vastauksista. Vähän helpotti päätöstä mutta en vieläkään ole varma, kävin nimittäin lukemassa sivuvaikutuksista....vähän pelottaa että jos ne ei sitten passaakkaan... :/
  20. saaka

keskeytetty yhdyntä

..no itse en ole tullu ikinä raskaaksi tällä tavalla mutta eihän se varmaan mikään sata prosenttinen ehkäisykeino ole. itse en nauttinut seksistä kun käytimme tätä ehkäisy keinona...ruettiin mielummin käyttämään muita keinoja jotta molemmat saisivat nauttia 100%:sesti =) =) =)

Yhteistyössä