Hakutulokset

  1. N

    Miesten aamutakki

    Kertokaas ehdotuksia, mistä löytäisin veljelleni Hugh Hefner- tyyppisen punaisen satiiniaamutakin. Olen monta vuotta jo etsinyt, mutta missään ei sellaista paksumpaa ole. Olette viimeinen toivoni :flower:
  2. N

    Vinkkejä äänen palauttamiseen

    Antaakaas hyviä vinkkejä miten voi edesauttaa äänen palautumista. Nyt en pysty puhumaan kuin kuiskaamalla ja huomenna tarvis mennä töihin. Tiedän et tarttis olla puhumatta, mut se ei nyt vaan onnistu.
  3. N

    Soittoäänien teko

    Tietääkö joku jotain hyvää ilmaisohjelmaa, jolla saisi itse tehtyä soittareita? Yhtä kokeiltiin, mutta se ei toiminut.
  4. N

    Vinkkejä Gdanskiin

    Tänään illalla olen työporukan kanssa lähdössä ja lauantaina takas. Mitä näin lyhyessä ajassa ehtii ja kannattaa käydä katsomassa, missä tehdä hyviä ostoksia, millainen hintataso ym. Itse en ikinä edes lentokoneessa ole ollut joten sekin ihan uusi kokemus. :ashamed:
  5. N

    Tulkaas auttamaan mua!

    Jos hiukankin osaatte englantia ja omaatte vilkkaan ajatuksenkulun, niin tulkaa auttamaan mua tässä ajatusvirtapelissä. http://shygypsy.com/farm/p.cgi
  6. N

    Lastentarvikeliikkeitä pääkaupunkiseudulla

    Mitä lastentarvikeliikkeitä löytyy akselilta Vantaa- Itäkeskus ? Tietysti jos joku iso liike on hiukan syrjässä niin tänne nekin.
  7. N

    Näin meillä neuvolassa

    Oltiin tytön kanssa 8 kk:n neuvolassa. Meillä oli eri neuvola kuin normaalisti (ihana kesäloma-aika) ja meitä olikin odottamassa lievästi hapan terveydenhoitaja. Kyseltyään kaikki normaalit kysyi imetyksestä. Vastasin että aamuisin tyttö on vielä rinnalla ollut, muttei muuten jaksa enää...
  8. N

    Tapahtuu sitä muuallakin kuin maatiloilla

    Jokos tää on ollut täällä Kuusivuotias kiipesi viiden metrin korkeuteen Julkaistu: 11:45 helsingin sanomat Kuusivuotias poika kiipesi viiden metrin korkeuteen puuhun päiväkodin pihassa Helsingin Puotilassa maanantaina aamupäivällä. Hän ei uskaltanut tulla oksilta omin voimin...
  9. N

    Vauvatee

    Oletteko kuulleet vauvateestä? Kuulemma keski-Euroopassa käytetään. mitä sisältää, kuinka paljon annetaan ja minkä ikäiselle?
  10. N

    Mä en pääse juhannussaunaan!

    Harmittaa niin vietävästi. Olin tänään luomenpoistossa ja tikit täytyy pitää juhannuksen yli, ettei haava pääse aukeemaan. Mä kun olin haaveillut juhannussaunasta miehen isän kotipaikassa, kun en siel muutenkaan käy ku kerran vuodessa. |O Ryyppäjäisiä ei oo enää juhannuksena harrastettu...
  11. N

    Sealife

    pääsekös Sealifessa kulkemaan rattaiden kanssa?
  12. N

    Vinkkejä Helsinkiin tulevalle

    Kertokaahan nähtävyyksiä, museoita, shoppailumahdollisuuksia ja muita mielenkiintoisia paikkoja missä voisi käydä. Meitä on tulossa 4 naista ja vauva vaunujen kera, joten paikkojen pitäisi olla sellaisia että vaunujen kanssa pääsee tai että vaunut voi ainakin jättää jonnekin turvallisesti...
  13. N

    Passi vauvalle

    Pitäsi lähteä toukokuun lopulla Tallinnaan ja vauva 5 kk olisi tarkoitus ottaa mukaan. Onkon passin hankkiminen ainut vaihtoehto näin pienellä ja vieläkö sen ehtisi saamaan? Kun jonkun sortin henkkarit pitäisi kuulemma olla...
  14. N

    Korvikkeen antaminen huoneenlämpöisenä

    Oletteko antaneet vauvalle korviketta huoneenlämpöisenä ja mistä iästä alkaen? Itse ihmetellyt miksi se pitäisi lämmittää kun vauvallekin (3 kk) kelpaa se paremmin kylmempänä. Onko tähän olemassa jotain yleispätevää ohjetta vai menenkö edelleen takapuolituntumalla vauvani mielihalujen mukaan...
  15. N

    Miten helpottaa vauvan nuhaa?

    Eli mun 3 kk:n ikäisellä vauvalla on nuhaa ja yskää ja haluaisin hyviä vinkkejä miten sitä tulisi hoitaa. Vauvaa itseään tilanne ei juurikaan häiritse, koska kuumetta ei ainakaan vielä ole ollut ja vauva hymyilee kuten ennenkin. Etenkin öisin itseä säälittää kun toisen hengitys korisee kun...
  16. N

    Kuinka moni pystyy samaan...

    Mulla oli eilen kyllä huippupäivä. Lähdettiin puoliltapäivin tytön kanssa miehen vanhempien luokse, kun mies oli siellä laittamassa peltoautoaan. Tiet oli aivan peilijäässä, kun hupsis vaan onnistuin ajamaan autoni ulos tieltä. ja että vahinko maksimoituisi, tietysti siinä piti olla vanha laho...
  17. N

    Työkaveri ilmoitti, ettei ota mua enää mukaan...

    ...mihinkään, missä voi törmätä omiin asiakkaisiinsa. Olimme siis pari viikkoa sitten miespuolisen työkaverini kanssa rautakaupassa hakemassa tehokasta imuria työpaikallemme ja kinastelimme siinä, että kumpi imurimalleista pitikään ostaa. Itsellä vielä kärsivällisyys ei ole huippuluokkaa kun...
  18. N

    Herqules 3- vai 4-pyöräisenä

    Eli kumpi vaihtoehto olisi parempi? Meillä on hirveä ongelma kummat ostettais. 4-pyöräset vaikuttaa tukevammalta, kun taas 3-pyöräisissä olis se käsijarru. Muut merkit ei tule kysymykseen, koska mies haluaa ehdottomasti tosi leveät renkaat ja itsekään en esim. Emmaljungasta pidä. Oiskohan...

Yhteistyössä