Hakutulokset

  1. Ä

    Mies exän kanssa työmatkalla

    ootko edes varma eetä ukkos oli millää työkeikalla,ei millää pahalla...
  2. Ä

    Limatulppa?

    voi olla. mulla irtos päivällä ja siitä vrk nii lähdettii synnärille =)
  3. Ä

    perustin kerhon kaikille vm.88 ylös päin

    tottakai! kunhan olet alle 20v ja asiallinen =)
  4. Ä

    Vuonna 2007 syntyneet vauvat

    3.5.2007 KS SHP POIKA 3825g 51cm rv 40
  5. Ä

    Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

    40 PLUS 0
  6. Ä

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    [/b] joo. vauvan pää oli vinossa ja se oli isompi ku ultrassa todettii huom puolikiloo isompi :ashamed: olen itse tosi pieni ja siro ihminen niin ei sellainnen 4kiloinen oikee mahu kunnolla tulee ja varsinki jos pää on väärässä asennossa. joo ja poika otettii imukupilla loppujen lopuksi pois...
  7. Ä

    Jyväskylän odottajat...

    täällä myös jkl:stä tai itse asia tarkemmin sanottuna äänekoskelta.. juuri synnyttänyt.
  8. Ä

    nuoret odottajat

    jos kiinnostaa niin perustin kerhon kaikille nuorille äipille ja odottaville äipille. kerho vaatii salasana,sen saatte ku pistätte yv:tä mulle! tervetuloa =) =) =)
  9. Ä

    Millä viikoilla teillä on masu alkanut näkymään?

    olisko ollut rv17-19.... niillä paikkeilla
  10. Ä

    IKÄ GALLUP

    17 :hug:
  11. Ä

    perustin kerhon kaikille vm.88 ylös päin

    tervetuloa mukaa jos kiinnostaa.. eipähä pääse vanhat akat ilkkumaan :laugh: kerhoo pääsy vaatii salasanan,sen saatte pistämällä yv mulle! :D
  12. Ä

    mistäpäin muut nuoret mammat?

    17v olen. poika 2kk ja jyväskylästä ollaa...
  13. Ä

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    oho. ei kellään kestäy niinkää kauaa ku mulla :o
  14. Ä

    kerho kaikille alle 20v!!

    perustin kerhon kaikille alle 20v,eipähä pääset keski ikäiset ilkkumaan :D kerhon nimi on nuoret mamit! jos kiinnostaa,laita yksityisviesti mulle niin saat salasanan!
  15. Ä

    perustin kerhon

    perustin kerhon kaikille alle 20v, ei pääse keski ikäiset ilkkumaan :D voit kirjoitella mistä ikinä haluat =) .. kerhon nimi nuoret mamit, salasanan saat laittamalla yksityisviestin mulle..
  16. Ä

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    elikkä viitsisittekö laittaa ponnistus vaiheen kesto esikoiselta. mulla kesti 2h58min.. omasta mielestä aika kauan! :(

Yhteistyössä