Hakutulokset

  1. F

    Mikä ehkäisy PARAS imetysajalle??

    Meillä mies haki lähetteen sterilisaatioon tän viidennen jälkeen. Perjantaina sit tuli ilmotus että jono on 2 vuotta :o Cerazettet ei sovi ja mulla latexallergia. Polyuretaanikondomit on aika yes, mutta kamalan kalliita. Jälkitarkastuksessa ei kierukasta puhuttu mitään, mulla ei ole koskaan...
  2. F

    Millaisia kokemuksia teillä on reilun vuoden ikäisen päivähoidosta??

    Meillä poika meni osapäivähoitoon (2 lyhyttä päivää viikossa) 10kk ikäisenä kun äippälomani loppui ja 1v1kk alkoi kokopäivähoito. Hyvin on mennyt kokonaisuudessaan. Kaksi viikkoa käytiin joka päivä tutustumassa päiväkodissa, ja se oli varmasti äidillekin vähintään yhtä tärkeää kuin pojalle...
  3. F

    Kuntosalilla raskaana ollessa

    www.tuuli.net kannattaa vilkaista. Kirjastosta olen myös löytänyt hyviä ohjevideoita raskaana olevien kotijumppaan.
  4. F

    löytyiskö Tampereelta ystäviä

    Minä ilmoittaudun myös! :wave: 29-vuotias pienen pojan (1v2kk) äiti ja kolmen kouluikäisen äitipuoli. LA seuraavalle on 6.3.08. Olen muuttanut keväällä Tampereelle. Laita yv jos haluat sähköpostiosoitteen tai tehdään treffit :)
  5. F

    Ystäviä Tampereelta

    Heissan! Olen muuttanut keväällä Tampereelle, ja kaipaisin seuraa vaikkapa lenkille, jumppaan, kahvitteluun ja muuhun kivaan oleiluun Olen 29-vuotias 1 lapsen äiti ja 3 täysäitipuoli (=lapset asuvat meillä). Uuden pikkuisen la on 6.3.08. Sinun iälläsi ja perhetilanteellasi ei ole suurta...

Yhteistyössä