Hakutulokset

  1. N

    osaatko venäjää? auttaisitko?

    Haluaisin hakea yhden eläimen venäjältä. En kuitenkaan onnistu rekisteröitymään eräälle palstalle mitä kautta näitä eläimiä myydään koska kielitaitoni on kääntäjän varassa
  2. N

    eikö ihmiset käy katsomassa viestejään ku vastaamiset kestää viikkoja

    jopa kuukausia. tarkistelkaa välillä viestinne ni ei kanssa ihmisten tartte odotella viikkoja vastauksia :xmas:
  3. N

    en tiiä, rakastan, ja vihaan

    ihana ja rakas mies. mutta hellyys,koskettelu,huolenpito ja erotiikka niitä kaipaan paljon enemmän ja mies näköjään ei ja mua sattuu :'( |O
  4. N

    suretti aamulla jättää poika hoitoon

    tää kerto mulle ja hoitotätille ettei hänen kanssaan leiki kukaan poika. mä oletin että täti ohjais poikia ottamaan minunkin pojan leikkiin mukaan(krtoisi muille kuinka ikävältä tuntuu jos joutuu ihan yksin olemaan) tai touhuis ees itte lapsen kans. kävin sisällä viemäs pojan kaappiin...
  5. N

    tuossa istuin

    mietin mikä saa ihmisen haluamaan lääke riippuvuuden
  6. N

    meidän 4kk vauva katsoo pikku kakkosta

    :o :saint: :laugh: oikeesti istuu sylissä kun tulin käymään koneella,mutta jäikin tuijottaa tv:tä jota vanhempi lapsi katsoo (koneelta näkee tv:n) ja tuijottaa hyvin kiinteästi koko ajan
  7. N

    miksi en pääse lukemaan/kirjoittamaan yv?

    :kieh: :kieh: |O toimiiko muilla?
  8. N

    mies suostuu sähköhoitoon,ilmoitti vaan mulle asian

    masennuksen takia. ei se mitään muuten mutta lukemani mukaan vajaa n4 sadastatuhannesta hoidettavasta kuolee :'( :'( :'( eikä muutenkaan kuulosta kovin terveelliseltä hoitomuodolta(sähköä aivoihin) siis huonolla tuurilla mulla ei enään ensiviikolla ole miestä eikä lapsilla isää :o :'(...
  9. N

    |O |O |O
  10. N

    siis omia aloituksia ei saakkaan poistettua,kummaa

    testaus :laugh: :laugh:
  11. N

    V*****. MIKSI MÄ EN SAA LAITETTUA PROFIILIIN KUVAA??tietääkö joku?

    :kieh: :kieh: SORI RUMA SANA mut modet vois nyt vastaa kysymykseen samalla jos muokkaa tota sanaa :saint:
  12. N

    meidän vauva on innokas palstailija

    :laugh: ei kato äitii ku palsta on auki :o :laugh:
  13. N

    mitenkä minä saan laitettua yksityisviestin?

    tyhmä kun oon :ashamed:
  14. N

    MITEN TÄNNE SAA LIITETTYÄ KUVAN MUKAAN????

    :headwall: :headwall: :headwall:
  15. N

    vihtiläiset äipät

    kaipaatko ystävää,tuttavaa, hiekkalaatikko seuraa? :hug: niin minäkin. hakusessa olisi juttuseuraa äiteelle,ja leikkikaveria 3v "riiviölle" :D -iltapäivisin &viikonloppuisin :saint:
  16. N

    mitä hyötyä käyttäjälle on kemikaalikorteista? hiton opiskelu

    |O |O :headwall: :headwall: :headwall: tietääkö kukaan? jos niin kertoisitko esimerkin? ehkä minäkin ymmärtäisin mitä tällä haetaan takaa
  17. N

    isät hoi! jos puoliso haluaisi joka päivä seksiä

    miltä se teistä tuntuisi,? oli tuolla vastaava kysymys naisille ja aloin miettii että mitenkäs se toisin päin :attn:
  18. N

    joku mättää pahasti

    nyt piti rekisteröityä että pääsi edes lukemaan mitään!tuli lukee ruudulle käsittämätön litania enkuks..ja sitte teksti että tiedostossa ei tarrpeeksi tilaa.mitä ihmettä??aiemmin kyllä päässyt
  19. N

    voi helvatta että menee hermo

    eikö tää ruokapöydassä pelleily lopu koskaan..milläään ei mene päähän että istutaan kun syödään saati muu..ei kestä enään omasta ruokarauhasta ei tietoakaan!!!!!!!!!!!!! pr :'(

Yhteistyössä