Hakutulokset

  1. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Terveiset synnäriltä! Tuliaisina kotiin toin sunnuntaina syntyneen tyttömme :heart: Tytön mitat 3605g ja 50 cm. Vauva tuntuu tosi pieneltä ja laihalta vaikka onkin ihan normaalikokoinen, mutta totaalisesti olen unohtanut kuinka olematon kooltaan ihmisen alku on. Toivon roppakaupalla supistuksia...
  2. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Täällä prosessit etenee :D Viimeyönä alkoi supistella harvakseltaan, panadolin avulla sain kuitenkin nukuttua supistusten välissä. Nyt tihentyneet päivänmittaan ja limatulppaa ja jotakin tulee kanssa. Luulenpa että yöllä saa lähteä (meidän lapsiparat kun ei voi päivällä syntyä vaan yötämyöten...
  3. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Huomasin uutena asiana että nyt synnärillä saa vierailla vain isät ja lapset ja mielestäni se on tosi hyvä. Kun kaikki ei ymmärrä että yhteishuoneisiin ei oo kiva juoksuttaa koko sukua ja kaveripiiriä kun muut yrittää siellä toipua ja nukkua. Sitten eniten ärsyttää se kun jengi tulee suoraan...
  4. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Hassel Mies lupas viedä mua koko viikonlopun autolla pitkin mettäteitä joten tarttee ottaa huopa mukaan jos joutuu ojanpenkalla synnyttään :laugh: Kyllä olis iltalehdistölle juttua kun kettuuntuneet äidit lähtee ajelemaan pitkin maaseutua ja rupee synnyttämään pitkin pientareita jossain kusisen...
  5. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Paljon onnea vauvautuneille, teitä alkaa olla niin paljon ettei perässä pysy :D Ja kohta rysähtää kun me muut tullaan perästä. Oon tehnyt tänään tutkimusta mun supistuksista ja autolla ajaminen (mitä kuoppaisempi tie sen parempi) ja istuminen saa tosi napakoita tulemaan. Kävely taas lopettaa...
  6. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Jemmiksi Hyvä että laitoit valituksen!!! Siis tsiisus millasta ne lääkärit on päästelleet suustaan. Jiimii Meillä kanssa tahkotaan poikien kanssa tottelemisesta. Aina on joku inttämässä vastaan milloin mistäkin ja sitten itse sortuu helposti huutamaan pää punasena, vaikka ei se asiaa auta...
  7. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Jiimiii Kovasti tuli sun tilanteesta keskimmäisen synnytys mieleen. Lähdin säännöllisistä supistuksista sairaalaan ja sisään otettiin olin varmaan n. 20h sairaalassa kun supistukset loppui. Kotona oltiin taksin klo 17 ja seuraavana yönä meni lapsivedet ja takasin sairaalaan. Että tavallaan...
  8. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Santtu Elämä on joskus niin kovin epäreilu, syvin osanottoni koko perheelle :'( Piti tulla suosittelemaan jumppapallon käyttöä kun supistaa, mutta Santun kuulumiset veti nyt kyllä ihan hiljaiseksi.
  9. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    InnoM:lle ja Jemmiksille tsemppiä, teidän vuoro taitaa olla seuraavana. Kävin eilen neuvolassa ja vauva oli laskautunut edelleen alemmas. Kysyinkin terkkarilta että kuinka alas siellä nyt ylipäätään pääsee kun viimeksikin oli ihan lantiossa. Terkka meinas että kohta voi ottaa tyttöä tukasta...
  10. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Mökinakka Se ennustaako masuliikkeet vauvan vilkkautta on varmaan yhtä verrannollinen kun nämä mistä ennustetaan vauvansukupuolta (onko poikamaha jne.). Toisilla vilkas vauva mahassa on vilkas synnyttyäänkin. Mulla esikoinen oli kauhee mahamyllääjä ja rauhallinen vauva tuli. Keskimmäinen ja...
  11. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Casannalle paljon onnea pojasta!! Miaukin pääsee varmaan juur kalvoistansa! Uusille tervetuloa =) Aikamoinen kyttäystunnelma kaikilla ja niin täälläkin. On tää loppuaika tämmöstä päivystämistä, supistamista, kipuja ym on, mutta onko tarpeeks? Sain oman osani eilen kun 1½ h oli...
  12. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Ruutinen Vanhoista fleecepeitoista, -kaulaliinoista ym. tehdyt kuivaliinat on musta ihan parhaita, ne on pesty jo sopiviksi ja on "ilmasia" tuohon käyttöön. Mulla on paljon itse leikattuja kuivaliinoja ja kun innostuin ompelemaan kuopukselle muutaman keston niin pistin sisäpuolelle juurikin...
  13. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Jänskät paikat monella! Innolla tosi lupaavat oireet ja Merkkarila takuu synnytys ->tsemppiä siihen. Synnytyksen lähestymisoireita On täälläkin jotain, maha löysällä, yöllä heräsin pariin supistukseen (sain kyllä heti unen päästä kiinni) ja vauva on tosi alhaalla, melkein pahaa tekee kun...
  14. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Perjantai terveiset puusavotasta. Komiasti tehtiin takkapuita tulevien talvien varalle kun vaan ruvettiin hommiin . Pienen lisäjännityksen hommaan toi lapset joista keskimmäinen harjoitteli kirveen käyttöä ja esikoinen halkoi tunkilla, nneksi ollaan kaikki ihan sormet ja silmät tallella. Piti...
  15. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Hyvin ootte tekstiä suoltaneet :D En ees muista mistä kaikesta oli puhe ja kommentoin nyt mitä mieleen juolahtaa. Meiltä synnärille matkaa 50 km. Ostin Emmaljungan käytetyt yhdistelmät ja pesin kankaat koneessa hienopesu ohjelmalla ja laitoin 1/3 pyykkiainetta normaalimäärästä. Hyvin lähti...
  16. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Tömpsis No onpa kurja tilanne : / Ikävä aina kun tulee lisäressiä tähän loppuun. Jiimii Enpä oikein tiedä miks terkka oli sitä mieltä että heti vesien menon jälkeen tulis lähtee. Sano vain että on niin hollilla ja kuitenkin neljäs synnytys. Mutta mun synnytykset ei todellakaan ole mitään...
  17. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Kovasti piti kommentoida kaikkee, mutta josko vaan omaa napaa.. Oli aika veikee päivä tällä viikolla kun tunsin selvästi vauvan laskeutuu alas. Maha oli kuralla ja supisteli ja kauhee paineentunne suolessa. Illalla lenkillä joutu välillä pysähtymään kun tuntu painetta ja ihan selvästi tyttö...
  18. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Leolle ja perheelle onnea pojasta. Aika rehvakkaan kokoinen jäpikkä. Jeeni Kiva kun pääsitte kotiin! Kurpitsainen Mullakaan ei ole kiire päästä mahasta, johtunee varmaan siitä että oma olo on hyvä ja ei ole mitään normaaleja kummempia "vaivoja". On muuten ensimmäinen raskaus kun en ole...
  19. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Kestovaippagalluppiin Tykkään pikkusella harso+kuivaliina/imu+kuori yhdistelmästä. Isommalla sitten just taskut on parempia esim. Fuzzit on hyviä kun niihin saa runnottua vaikka harson imuksi. Nyt ostin kotimaisia taskuvaippoja muutaman (kun halvalla sai) katsotaan miten pelittää. Niin ja...
  20. maximilian

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Kiva kuulla Räpän kuulumisia =) Limatulpasta oli puhe ja mä kun olen jokaisesta sen bongannut niin voin jakaa nämä kiinnostavat yksityiskohdat teidänkin kanssa :laugh: Esikoisesta limis meni n. 4 pv ennen synnytystä ja oli vajaa nyrkinkokoinen läpinäkyvä limamötti jonka todellakin huomasi kun...

Yhteistyössä