Hakutulokset

  1. maymay

    Kylpyhuoneen laattojen hinnat?

    Hinta haitari on varmasti todella laaja mutta pääseekö hintoja katsoo jostain päin nettiä? Vai löytyykö kaikki tarvittava vasta kun käy liikkeessä hakemassa esitteitä?
  2. maymay

    miks oi miks(turha)

    aika kuluu niiiiiiiiin hitaasti kun oottaa jotain |O
  3. maymay

    joku kiva pieni

    jäynä tai vastaava miehelle? jotain hassuttelua pitäis keksii.auttakee:)
  4. maymay

    uusi elämä

    Jaaha,sitä pitäis vissiin kasata tässä elämänsä palaset yhteen ja saada uusi aikaiseksi.Mieheni muuttaa pois omaan asuntoon ja me jäädään tytön kans kahdestaan. Että hyvää lauantaita vaan kaikille.
  5. maymay

    ootteko nähneet tän?

    http://www.youtube.com/watch?v=ouDRDzqTu0M hieman repeilin xD
  6. maymay

    millasia parvekkeita/takapihoja teillä on?

    en tiiä onko tällästä ketjua aiemmin ollut mut... alkoi ahdistaa toi oma parveke äsken,jotain kivaa pitäis sinne keksiä. eli vinkkejä kaivataan.kuviakin voi laittaa jos löytyy.
  7. maymay

    ihanaa:)tyttö pääsee

    mummon ja papan kans viikoksi lomalle,ottavat lainaan asuntovaunun mukaan ja menevät mökille ja kiertävät pari huvipuistoa:) tosi kiva,tyttö onkin tuumaillu useasti että olis kiva olla matka-autossa/vaunussa. mulla vaan tosin tulee ikävä.. :/
  8. maymay

    voi itku:(

    sisko soitti ja kertoi että äiti on saanut lääkityksen rytmihäiriöihin :'( itse äiti ei näköjään uskalla minulle kertoa. miten mä saan hänet hiljentää tahtia kun ei oo enää mikään nuori ja on jo muutakin sairauksia kuin tuo rytmihäiriöt :( että onkin paha mieli.ja kun en voi auttaa häntä...
  9. maymay

    että pitääkin olla taikauskoinen

    eräs tuttu ennustaja povas mulle eilen,yleensä on pitäneet aika hyvin kutinsa. nyt sanoi et saan poikavauvan. mulla on yleensä aina kesäisin menkat vähän myöhässä niinku nytkin niin enkös mä paniikissa tänään hönkiny ostaa testin :ashamed: onneks oli nega :) ukko saa makeet naurut kun tulee...
  10. maymay

    vautsi vau,

    kuopioon rakentavat ikean! harvemmin tulee pääkaupunkiseudulla pyörittyä niin kiva et "lähelle" tulee tuo shoppailutaivas:)
  11. maymay

    onks joku tilannu jotain

    amazon.com verkko kaupasta? paljonkohan siinä tulee noita postituskuluja? mun enklanti ei niin täydellistä oo et tajuaisin noista ohjeista :(
  12. maymay

    aika hauska(youtube)

    http://www.youtube.com/watch?v=l4NvVL8ii4Q :laugh: :laugh: :laugh:
  13. maymay

    paljon maksaa akupuntio-käynti??

    mä tuun hulluksi tän siitepölyallergian kans |O valmis kokeilee ihan mitä vaan. lääkäriinkään saanu aikaa ku vasta kesäkuulle,mähän tukehdun ennen sitä.
  14. maymay

    runo mummolle?

    äitienpäivä kortteja pitäis alkaa vääntämään,olisko jollain hyvää runoa mummolle?
  15. maymay

    Onko jollain kani/kaneja?

    onko teidän kanitukset miten vilkkaita/innostuneita? mietin,onko meidän kanituksessa joku "vika" kun se aina vaan makaa.sen verran liikkuu et etsii viilemmän paikan maata. oikein kellii ja kääntelee kylkee.no juoksee se syömään jos laitan tuoreruokaa sille häkkiin
  16. maymay

    Ikkunat pitäis pestä mut

    en vaan saa p*rsettä ylös täsä penkistä |O vein näin vapaa päivä tytönki hoitoon et saan rauhassa siivota mut mitäs mä teen-dataan koneella :headwall: Tää on taas niin tätä.
  17. maymay

    KUmmanko ostais kauppakassiksi?

    http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1568717&show=inline&id_vehicle http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1771862&show=inline&id_vehicle
  18. maymay

    taas lahjavinkkejä kaivataan

    siskon tyttö pääsee ylioppilaaksi,en välttämättä pääse pippaloihin mut joku lahja pitäis keksiä ja laittaa sit vaikka postissa. mitä sitä ostais? asuu omassa kodissa mut sinne on jo kaikkee mahdollista ostettu.
  19. maymay

    huomenna vapaa ilta!*leijuu pilvissä*

    en edes muista millon olisin ollu,ja nyt työkavereiden kans lähetään ihan helsinkiin asti bileisiin:)linkissä istuessa vierähtää kyllä aika tovi mut ei haittaa kun on hyvää seuraa :D
  20. maymay

    juhlitteko kihlajaisia?

    kerrotteko sukulaisille vai annatteko vaan huomata rinkulat sormissa?

Yhteistyössä