Hakutulokset

  1. O

    Mä voitin joulukuusen =D

    Olin joulumyyjäisissä myymässä ja ostin euron arpoja kaks. Toisella voitin kynttilöitä ja toisella joulukuusen :D Mukava päivä. Olin varautunu siihen että en saa mitään myytyä mutta hyvin kävi kauppa ja sain kotiin viemisiks vielä kuusen :D
  2. O

    Keittiön kaappeihin uudet vetimet

    Ei ehkä ihan viimesintä huutoa, mutta :D Ostin helminauhoja kirpparilta eurolla ja tein niistä vetimet. Tää menee varmaan halvalla sisustamisen parhaimmistoon :laugh:
  3. O

    Kaikkia mun pitää kans kokeilla... Tuunausjuttuja.

    Tein sulkapalloista jouluvalot :D Suurella Syrämmellä: Sehän on... Sehän on... Sulkapallo. Mutta tulipas ihan oman näköset :D
  4. O

    Ajattelin tehä ite kaikki joululahjat tänä vuonna.

    Saas nähä kuin käy. Vielä olis aikaa tehä :D Joitaki on jo alotettu ja tehtykki. Mites muut? Teettekö vai ostatteko vai molempia? Onko lahjat jo valmiina?
  5. O

    Laitoinpa jouluvaloja :P

    :xmas: Nyt puuttuu enään joulutähet ikkunoista, mutta ne syttyy ensimmäisenä adventtina vasta =)
  6. O

    Voi pieru mitä löytöjä kirpparilta!

    Suurella Syrämmellä: Pikapikaa kirpparilla. Ajattelin että nopiasti pyörähän. Ai että mitä löytöjä :p herrrkullisia :D
  7. O

    Eikö oo suuri vääryys että joulu on niin lyhyt??

    Kaikkien aikojen joulu lehden kera fiilistelin ja eikö se oo niin väärin että joulun aika on niin lyhyt? Meillä se on kyllä jo alkanu. Pikkuhiljaa koristeita alkaa näkymään vähän joka puolella. Lehessä oli sammalkuusi joka piti tietysti päästä toteuttaan ja siihen synty yöllä vielä...
  8. O

    Hih, kattokaas, tuunasin kynttelikön =)

    Pikkuhiljaa alkaa joulu näkymään meillä jo :) Kynttilöitä ja valoja :heart:
  9. O

    Vanaha ja raihnanen, lääkäriinkö tässä pitää lähtiä, palstatotorit?

    Kylkeen selänpuolella sattuu niin maan perusteellisesti. Suorassa pystyy seistä, mutta ku kumartuu tai kiertoliikettä tulee ni aivan lamaa hengityksen. En oo kolauttanu sitä yhtään mihinkään. Makasin kyljellä sängyllä ja siitä ku nousin ni alko. Buranan kans pystyy kulkemaan.
  10. O

    OnniKeijun tuunauspaja :p

    Tein sohvan :D Miten hirveen ihana :D
  11. O

    Hihi, ostin hetekan.

    Oikeen oli löytö :D Siitä tulee hylly :p Eikä maksanu muutaku 5,80€
  12. O

    Saako laittaa jouluvaloja jo?

    Määpä laitoin jo :p Tai syksyvalojahan nuo oikeestaan on.
  13. O

    Voivoivoivoi...voi... Jaan ilahdukseni kanssanne =D

    Kerran näin jossain blogissa seinän johon oli laitettu kirjan sivuja. Nyt mä sain sen toteutettua. Kirpparin "saa ottaa" lootasta löyty kirja :D Sängyn "päädystä" puuttuu toinen lava. Jahka saan maalia ostettua ja sudittua niin saan senki paikoilleen.
  14. O

    Kirpparilöytöjä taas.

    Tää koituu mun kohtaloks ja vararikoks ku lapset on koulussa ja eskarissa. Päivät aikaa luuhata kirpparilla. Löysin pärekorin tytön huoneeseen pehmolelulaatikoks, emalisen pesuvadin, yhen uuden matkalaukun matkalaukkutorniin :D ja tämän eteiseen pipohanskalaatikoks:
  15. O

    Kirpparilöytö, voi miten kaunis, kassokaas =D

    :heart: ...hylly siis... :whistle: =)
  16. O

    Onko täällä vielä puutarhakaluste-ketjua?

    Minkälaisia pöytiä, tuoleja, keinuja yms. teillä on? Kuvasia? :D
  17. O

    Mites sitä sairaslomaa saa soitettua?

    Ku neuvolassa ei vastaa... :kieh: Mikään kolmesta numerosta...
  18. O

    -31!! Nyt on jo kylmä =D

    Perse hileessä kävin kaupassa ku ei auto nyt jaksanu aamulla lähtee mukaan :D Voinen sanua, että on vähän kirpakka ilma :D
  19. O

    Hyvää syntymäpäivää minä!

    :kiss:
  20. O

    Mitä ajattelette vanhemmista

    Jotka ajaa volvolla prismasta viikon ruokaostokset mukana kotiin? :stick::saint:

Yhteistyössä