Hakutulokset

  1. N

    Paljonko olleet postikulut Tanskasta Ticketiltä tilattuissa vaatteissa?

    Entä onko ollut muita maksuja? Suunnittelen tässä tilausta niin mietin vaan, että paljonko pitää odottaa lisälaskua tuohon lähetykseen.
  2. N

    Mistä ticket to heavenin tiettyä mallia?

    Ajattelin kysyä täältä kaikkitietävältä palstalta, kun omat keinot loppuivat. Ongelma: Haluan ostaa Ticket to Heavenin Norman-merkkisen välikausitakin. Sitä ei löydy MISTÄÄN verkkokaupasta, eikä sitä ole ainakaan Anton&Nina -ketjussa eikä Stockallekaan tilattu, ei Sisukkaassa, ei...
  3. N

    Mitä sisustusjuttuja haluaisit itsellesi ehdottomasti/mistä tykkäät?

    Muiden ihmisten junteiksileimaamisen sijaan olis hauska kuulla, mitä ehdottomasti pidätte kodissanne ihanana tai millaisista sisustusjutuista haaveilet omaan kotiisi? Meillä vahvat tunnesiteet vanhoihin, talonpoikaistyylisiin, maalattuihin puuhuonekaluihin. Meillä on pelkkiä niitä kalusteina...
  4. N

    1v9kk kynsien pureskelu

    Kynsien pureskelu on meillä sellainen "nautiskelutapa" oikein. Kun luemme tai tyttö on muuten keskittynyt katselemaan jotakin sormet hakeutuvat suuhun ja napse käy. Kynsiä ei ole tarvinnut leikata varmaan kolmeen kuukauteen, kun hän on omatoimisesti hoitanut homman hampailla. Milläs saisin tuon...
  5. N

    Ovulaation ohitus?Apuja.

    Sanotaan, että ovulaation mentyä ohitse limaneritys lakkaa ja siitä tämän vaiheen tietää. Entä jos hedelmöittyminen tapahtuu - lakkaako limaneritys silloinkin vai miten käy? Näitä limakeskusteluja aina silloin tällöin käydään, mut en ole vielä tähän löytänyt vastausta. Jos joku tietäs taas...
  6. N

    Ikivanha taustailija kirjautui ja moikkaa!

    Heippahei! Olen yhden pikkutytön äiti Pohjois-Suomesta, naimisissa, töissä. Oon lukenut palstaa päivittäin varmaan kolmen vuoden ajan jaksamatta koskaan osallistua keskusteluihin tai rekisteröityä - olen kyllä paljon nauranut ja itkenytkin kanssanne kaikkina aikoina. Mistä sainkin nyt...

Yhteistyössä