Hakutulokset

  1. E

    Jouluntähdet 2005

    Älä Koivunkäpy luovuta ;). Pitkästä aikaa tulin käymään kaksplussan sivuilla, sain tunnuksetkin toimimaan ja arvasinkin melkein, että tämän ketjun täältä vielä löytää!!! Ihana oli lukea "vanhojen tuttujen" kuulumisia. Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille tähdille ja äideille! Ja tietenkin paljon...
  2. E

    Joulutähdet 2005 joulukuun pinoon :)

    Tervehdys!!! Ja nämä tunnukset ne näköjään aina muistaa, vaikka muut tunnukset aina unohtuvat! :) Onnea täältäkin kaikille viisi vuotiaille joulutähtösille! Meilläkin siis juhlat juhlittu -ja Peppi ne muistikin:flower:- ja topakka viisi vuotias kasvamassa. Lauri on innokas luistelija...
  3. E

    Joulutähdet 05 marraskuun kasaan

    HEI!!! Syksy on ollut tosi rankka remontin, muuton ja töiden keskellä, että en ole ehtinyt teidänkään kuulumisia kommentoimaan. Lukemassa olen ehtinyt onneksi käydä. Jellonalle :hug: . Ja odottaville hurjasti pitkää pinnaa odottamiseen! Ja toki taaperto x4:n perheelle onnen toivotuksia...
  4. E

    Joulutähdet -05 heinäkuun pinoon!!

    Pikaisesti tulin vaan laittamaan DANJUSKALLE JA KOIVUNKÄVYLLE, että olen laittamassa myyntiin meidän vanhaa ergo-reppua! Eli on beige/musta. Ns. vanhempaa mallia, mutta hyvin asiansa ajanut. Ja on tosiaankin parempi vaihtoehto kuin rintareppua. Olen käyttänyt tuota ergoa myös rinnan puolella ja...
  5. E

    Joulutähdet -05 heinäkuun pinoon!!

    Heips! Meille kuuluu vesirokkoa... Aleksi sairastui keskiviikkona. Meidän oli tarkoitus tehdä pikku kesäreissu ke-pe, kun miehen ja minun vapaat osuivat kerrankin samoille päiville! Noh, nyt on sitten vain paranneltu rokkoa. Itse asiassa tuo rokko taisi alkaa jo tiistaina, mutta luulin...
  6. E

    Jouluntähtöset 2005 toukokuun pinoon!

    Heips! Laiskaakin laiskempi kirjoittelija ilmottautuu! Olen usein ajatellut, etät ensi yönä töissä sitten kirjoitan, mutta ikinä en ole ehtinyt. Teidän kuulumiset olen kyllä lukenut. Tsempiä Gerbera muuttopuuhiin! Meilläkin on se syksymmällä edessä, jos kosteusmitteuksessa ei mitään tosi...
  7. E

    JOULUTÄHTÖSET -05 TAMMIKUUN 2009 PINOON

    hei taas pitkästä aikaa :wave: ! Täällä viimeisiä lomapäiviä vietellään. Sunnuntaina alkaa jo työt (1,5 vuoden tauon jälkeen..). Ja jos joku ihmettelee, että miten sunnuntaina, niin toivoin itse, että saatiin hoitohommat ensi viikolle järjestettyä. Pojat aloittavat päiväkodissa helmikuun...
  8. E

    Joulutähdet 2005 joulukuussa <3 2008

    MInäkin tulin jo lähettämään hyvän jouluntoivotukset kaikille kinkkusiskoille! 3 vuotta sitten vietinkin vielä jouluaaton sairaalassa, tänä vuonna mennään anoppilaan! Sinne tulee sitten aattona käymään myös minun vanhemmat, joka on taas minusta ihan tosi kiva juttu! Meidän ei tarvitse lasten ja...
  9. E

    Joulutähdet 2005 joulukuussa <3 2008

    Hejsan! Kiva, että Peppi ainakin muistaa joskus meitäkin kaipailla! Ja hyvä, että reissukin sujui ihan hyvin. Mullakin on vähän sama ongelma kuin kuusikon äidillä eli haluaisin kirjoittaa ja lukea rauhassa, mutta kun se ei meillä ole aina mahdollista. Illalla, kun lapset nukkuu, ei enää...
  10. E

    ***JOULUTÄHDET 2005 MARRASKUUSSA***

    Heipä hei pitkästä aikaa! Ja kiitos pepille huhuilusta. Olen yrittänyt pysyä perässä teidän kuulumisissa, mutta en ole sitten ehtinyt enää omia kirjoitella... Meillä kun tuota vilskettä riittää. Aleksi on kävellyt noin kuukauden verran eli aloitti touhun 10kk ikäisenä :headwall: . Lauri taas...
  11. E

    ***Joulutähdet 2005 Elokuussa***

    gerbera :hug: :flower: ! Yritä olla kokematta pahaa mieltä sanomattomista asioista ja teoista, joita et ehtinyt tehdä. Kyllä isäsi tietää, että rakastit! Täällä nukkuu kaikki ja muutenkin on elämä ennallaan!
  12. E

    ***Joulutähdet 2005 Elokuussa***

    Moi! peppi Olen huomannut ihan saman: mitä vähemmän kirjoittaa, sitä enemmän tulee vaan omaa napaa ja vähemmän muiden kommentointia! Pärjäät vamasti oikein hyvin poikien kanssa. Ihana, kun teillä on tuollainen puistotätitoiminta. Voi kunpa täällä meilläkin päin olisi. Äitikin vioisi joskus...
  13. E

    ***Joulutähdet 2005 Elokuussa***

    Danjuskalle heti ekaksi ihan kamalasta onnea! Toivon totisesti, että kaikki sujuu hyvin! :hug: . Kaikille toki tasaisesti sellainen loppukesän tervehdys! Ja erityiskiitos Pepille, Jellonalle, Danjuskalle, Gerberalle, Kävylle, Tintalle, smirgelle, Sirulle, Nisskuneidille ym, jotka olette...
  14. E

    Kun korvikemaito ei maistu...

    Meillä soijamaito alkoi maistua, kun jätin imetyksen (vauva silloin 11 kk) kokonaan pois! Eli sitten joi päivässä n. 2-3 dl + kalkkitbl:t. Neuvolan th oli sitä mieltä, että ottaa kyllä tarvittavan nesteen vaikkapa sitten ruuasta! Meillä siis ei suostunut juomaan edes vettä ruuan kanssa...
  15. E

    ***Joulutähdet 2005 Kesäkuussa***

    Heikun keikun täältäkin! Taas on jotenkin livahtanut oloni taustailijaksi... Muistaakseni en ole edes onnitellut KATTINKAA tytön tylleröistä (Onnea!) tai UNETONTA valmistumisesta (Onnea!Kyllä löydät vielä hyvän työpaikan). Enkä myöskään ole muistaakseni ottanut osaa KUUSIKON ÄIDIN suureen...
  16. E

    ***Joulutähdet 2005 Toukokuussa***

    Ensinnäkin oma napa eli mua nukuttaa ihan sairaasti!!!! Aleksi vaan pyörii pitkin lattiaa, eikä osoita minkäänlaista väsymystä. Lauri ja mies ovat jo unten mailla. Yöt meni meillä tuon lastenpolilla käynnin jälkeen ihan hulinaksi ja Aleksin ihottuma meni aikas hurjaksi eli ei käynyt Nutri-Soija...
  17. E

    ***Joulutähdet 2005 Toukokuussa***

    Moiks taas! Kävin aamupäivällä lastenpolilla aleksin allergioiden kanssa, eipä ne mitään uutta kertoneet. otettiin vielä uudestaan ne allergia verikokeet, kun silloin 2 kk:n ikäissenä ne oli negatiiviset. Jos nyt näkyisi jo allergia noissa kokeissakin, niin ei tarvitsisi mennä altistukseen...
  18. E

    ***Joulutähdet 2005 Toukokuussa***

    Hei!! Olin poikien kanssa yllätyslomalla viime viikon kylpylässä, kun keksin lähteä anopin ja appiukon lomaosakeviikolle! Lomapaikka sijaitsi 40 km:n päässä kotoa, mutta oli tosi kivaa! mummo ja ukki touhusivat erityisesti Laurin kanssa esim. kävivät uimassa ja leikkipuistossa. Harmi vaan...
  19. E

    ***Joulutähdet 2005 Toukokuussa***

    Laurille ruokaa laittaessa tuli mieleen Helmi Katri Emilia Onni ja Helmi kuulostaa minun korvaan hyvältä sisarusparilta! Meille ei kuulu ihmeitä. Päivissä on jo mukavasti rytmiä, kun A:kin syö kiinteiä jo vähän ja imetyksessäkin on siten pidempiä taukoja.On ulkoilt aika paljon ja illalla...
  20. E

    ***Joulutähdet 2005 Toukokuussa***

    Äkkiä vaan Lillukalle: Helmi Elli Katriina Noi nimet tuli ekana mieleen! Yritän huomenna ottamaan kantaa muuhunkin!

Yhteistyössä