Hakutulokset

  1. M

    ***MEHILÄISEN SAIRAALADIEETTI***

    Hyvät sisarukset, tänään aloitin ko. dieetin. http://personal.eunet.fi/pp/triuno/dieettiLok.html Aamuinen punnitus 90kg pittuutta minulla 168cm ja kahden viikon kuurilla toivottavasti pääsis kivasti alkuun laihdutukseen. =) Yritän tulla päivittäin päivittämään puntarilukemia. =)...
  2. M

    kurrit saivat

    pojan :flower: :flower: :attn:
  3. M

    Voice-radiokanava

    Kuuluuko muilla? Meillä ei ole ehkä about viikkoon kuulunut. :(
  4. M

    Entäs Brian?!

    Muistaako joku kun keväällä(?) en ole ihan varma koska tuli tällänen sarja ku: Entäs Brian tms?? Loppuikin muutaman jakson jälkeen ja piti palata kesällä ruutuun mut en ole ainakaan nähnyt. Tietääkö joku koska alkaa vai alkaako? Oli nim. tosi hyvä sarja! :)
  5. M

    CAMBRIDGE KUURI

    Muita Cambridgeläisiä??? Paljonko tippunut painoa ja kauanko olit kuurilla? Kauanko aiot olla? Paljonko tiputettavaa? 3tta pvää ja vielä ei ole painoa tippunut. =( Toivottavasti huomenna vaakakin näyttäisi jotain.
  6. M

    Maanantain huuto

    http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=55333291 http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=55333291 Saa huutaa! *Haluaa kappeihin tilaa*
  7. M

    kantsiis ehkä...

    käydä kaikkien eroa suunnittelevien lukaisemassa näitä uusperhekuvioita tältä osastolta... tietäis sit mihin on ryhtymässä. Taitaa olla kuitenkin niin et siinä rakastumisen huumassa tai surun syövereissä ei kiinnosta, valitettavasti...
  8. M

    1v sanasto

    Paljonko teidän 1-vuotiaanne puhuvat? Meillä 1v 1kk ja sanoo ainoastaan isi ja äiti.
  9. M

    Terolutit

    Moikka! Kuinka kauan Terolut-kuurin jälkeen menee että menkat alkaa?? Tai siis on normaalia että alkavat. Mulla vain on semmonen tilanne, kun syön nyt toista terolut-kuuria ja perjantaina otin viimeisen tabletin ja menkkoja ei ole vielä kuulunut. Viime kierrossa menkat alkoivat heti seuraavana...
  10. M

    Ystävänpäivärunoja!

    Viitsiikö joku kirjoittaa muutaman ihanan/mukavan ystävänpäivä runon? kaunis kiitos!
  11. M

    imetätkö puolitoista vuotiasta

    meidän tyttö 1,6 vuotta ja imetän neljä kerrtaa vuorokaudessa.onko muita jotka imettävät lasta joka jo puolitoista vuotta vanha??olen imettänyt kaksi vanhempaa lasta 2 vuotiaaksi melkein! vai olenko minä ainoa?
  12. M

    v. -2002

    Onko kellään joulukuussa 2002 syntyneitä muksuja? :wave:
  13. M

    suuret haalarit

    Eli uuppss, tulikohan ostettua liian isot talvihaalarit tytölle ensi talveksi. Oli Remun haalarit tarjoukselle 50 e (ovh 108 e) ja ostin 92 koon. Tyttö on nyt 76,5 cm. Mies melttos, et olis pitänyt ostaa 86 cm! mut parempi kai suuret kuin liian pienet..
  14. M

    Varmaan useasti kysytty...

    Mutta minä ikäisinä teidän muksut ovat oppineet kuivaksi. Meidän tyttö 1v 1kk ja kerran suostunut pissaamaan pottaan. Ei sitten millään istu minuuttia kauemmin potalla. Kaikkea on yritetty! En usko että kouluiässä enää tarvii vaippoja, mutta pientä ressiä pukkaa kumminkin kun pikkukakkonenkin...
  15. M

    Pikkukakkonen...

    Meille on tulossa toinen lapsi, eli vauva maaliskuussa esikoisen ollessa silloin 1v 4kk. Sitä ajattelin vaan kysyä, kun tällä meidän esikoisella oli 3n kkn koliikki, niin kuinka monella on silloin toisellakin lapsella ollut koliikki??? Oliko sekava?! =) Hauskaa pikkujoulua!

Yhteistyössä