Hakutulokset

1. T

Kaksoset syntyneet

Nopeasti vain tulin ilmoittamaan että meille syntyi terveet 9 pisteen kaksoset keskiviikkona 1.8.2007. Sairaalassa kerettiin olemaan n. 45 min kun oli jo ensimmäinen vauva maailmassa. Kesto yhteensä oli 1,5h!!!! A tyttö syntyi klo 17.09, 2980g ja 50 cm, päänympärys 35 cm B poika syntyi...
  2. T

Onko muita kaksosten odottajia?

Nyt sitten kerkesin vihdoin ja viimein koneelle. Meillä on tosiaan ollut niin kamala mahatauti kierre ettei tosikaan. Onneks ei synnyttämään ole kuitenkaan lähtö tullut sen aikana. Täällä sitä vaan tosiaan pyöritään. Tosin tuntuu kyllä ettei kovin kauaa. Tänään on supistanut klo 9 asti ja...
  3. T

tulin vain äkkiä ilmoittamaan että yhdessä kasassa ollaan vielä. pari viikkoa ollaan oksennettu koko perhe vuorotellen ja olen ollut niin rättipoikki väsynyt etten ole konetta jaksanut avata. Huomenna palaan kertomaan lisää:) rv 38+1....Kamalaa!!!
  4. T

Kivasti oli tullut porukkaa mukaan :) Kävin eilen polilla kääntymässä. A vauva oli nyt 2300g ja kiinnittynyt :D :D :D On kuulemma ihan lähtökuopassaan, siltä kyllä tuntuukin :'( B vauvan painoarvio oli 2450g ja hänhän siellä edelleen poikittain oli. Kyllä mä sen arvasin kun liikkeet...
  5. T

Perjantaina oli neuvolassa ja kaikki oli ok. Neljässä päivässä tullu painoa 400g ja paineet oli hyvät. Pissa oli yhella plussalla, mutta eipä tuo kait mitään meinaa. Turvotusta on vaan ja aina. Kohta ei mene edes sandaalit. Sf mitta oli 42 cm. Onhan tässä masussa kantamista. Alan olla kyllä...
  6. T

paljonko muilla on noussut paino?

Ekassa tuli 9kg Toisessa 6 ja kolmannessa 11. Nyt on viikkoja 34+ ja odotan kaksosia ja reilu 12 kiloa on kertynyt, toivottavasti vaan turvotusta :D
  7. T

Onko täällä vauvojen äitejä, jotka raskautuneet ilman menkkoja?

Mulla kävi kanssa niin että tokan ja kolmosen välillä ei kerinnu menkat alkamaan. Väsymyksen pistin nukkumattoman vauvan piikkiin, ja kun pahoinvointikin alkoin niin kamalan myöhään niin raskaus todettiin vasta 10+4. Pahoinvointi alkoi sen 4 pv ennemmin. Sen verran sitä katsoin ja kävin...
  8. T

Onnea äiskä69!!!! Ihana uutinen!! Niinhän se meilläkin oli että yksi vielä tehdään ja sitten riittää. Jumalattoman kamalan hirveä pahoinvointi herätti tunteen että jos olisikin kaksi. Kun edellisissä raskauksissa pahoinvointi on ollut hieman normaalimpaa. Vitsailtiin siinä kans kaksosista...
  9. T

:( Huomasin vaan että olin eilen kirjoittanut sf mitaksi 46 cm, ei nyt i han vaan 41 cm riittää tällä hetkellä =) Ja kohdunsuu oli kiinni mutta pehmeä, eikä avoin :laugh: No joo, tämän päiväseen. Kävin ultrassa ja voi pettymys. Painoarviota ei tehty koska on tehty alle viikko sitten...
  10. T

Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

39+0 tuli poika. Ihan itsestään lähti supistuksilla sieltä tulemaan.
  11. T

Millä rv:lla kohdunsuu pehmennyt ja lyhentynyt ja koska syntyi?

Ekassa raskaudessa oli 38+ kaulaa 2 cm ja suu kiinni mutta pehmeä, niin siitä meni 4 päivää synnytyksen alkuun. Toisessa raskaudessa oli paljon supisteluja joiden ansiosta kohdunkaula lyheni 1 cm, vaikka suu pysyi kiinni. Viikkoja oli 29. Viikon päästä tilanne oli että 1 cm kaulaa, 3cm suu...
  12. T

Pinoissa kaksosten odottajia?

tulkaa sinne ja pistetään sekin puoli aktiiviseksi. Minä ainakin lupaan käydä, kun sattumalta sen löysin vasta:) Ja kuhan tältä lapsikatraaltani kerkeän :heart: :heart:
  13. T

masuvaavien koko

Mullakaan ei ole tietoja rakenneultrasta. Mutta voin muut mitat laittaa tännä =) 22+0: A 423g ja B 516g 26+1: A 787g ja B 800g 29+0: A 1260g ja B 1310g 31+3: A 1610g ja B 1750g 33+3: A 2030g ja B 2090g
  14. T

ikägalluppi:)

Minä olen 26v, mies kohta 30v. Meillä on pojat 4v ja 3v ja tyttö2v. Kaksosia odotellaan hetkenä minä hyvänsä, rv 34+0.
  15. T

En ole tiennytkään että tänne tälläinen palsta on ilmestynyt. Odotan epäidenttisiä vk 34+0, joten lopussa ollaan pikku hiljaa. Kunhan nyt pysyisivät jonnin aikaa vielä masussa,mutta tänäänhän on se päivä kun ei enään synnytystä estellä vaan annetaan tulla jos on tullakseen =) Meillä...

Yhteistyössä