Hakutulokset

  1. T

    lämpöpussit

    Minä olen käyttänyt myös sellaista mustaa paksua eisbärchen pussia. Viime talvena oli tosi tarpeellinen, kun vauva nukkui ulkona päikkärit toppapuvussa ja tuossa pussissa ilman koppaa. Pysyi hyvin lämpimänä.
  2. T

    Vaunuissa hometta

    Tänään huomasin, että vaunuissa, joita ollaan varastotilan puutteen vuoksi säilytetty ulkona terassilla, on hometta. Laikkuja on tullut sinne ja tänne kangasverhoiluun. Harmittaa niin vietävästi, kun vaunut on pari vuotta vanhat vasta, ja käyttöikääkin olisi vielä. Tietysti olisi pitänyt älytä...
  3. T

    tarviiko talveksi toista haalaria/talvitakkia?

    Mä kans ostin tommosen 20 euron toppahaalarin kakkoshaalariksi ja hiekkalaatikolle. Tosin ei taida tuo vedenkestävyys olla siinä kovin hyvä:)Toista vähän parempaa haalaria voi pitää sitten tuolla muualla liikkuessa. Ja onhan se hyvä että on varalla toinen puku, jos toinen on tosiaan likanen tai...
  4. T

    Miksi kova tai pehmeä koppa? Perustele valintasi!

    oli mulla vaunuissa, ihan sen takia että vaunut näytti jotenkin ryhdikkäämmiltä, kun sillä pehmeällä pussilla. Ostaisin varmaan nytkin kovan kopan, koska sitä voi mielestäni turvallisemmin kantaa ja saa laitettua lisäpeittoa ja pehmustetta sinne paremmin. Mutta tämä siis vaan mun mielipide...
  5. T

    Oran vaunut

    Mulla on oran jovi air-vaunut 2005 vuoden mallia. Muuten oon tykännyt, tosi tukevat ja hyvät esim. talvella, mut tässä mallissa on selkänojan säätö huono, ei siis pysy paikallaan. Mutta lupasivat lähettää tehtaalta uuden osan tuohon säätöön liittyen. Muuten ei moitittavaa, ja saatiin aikanaan...

Yhteistyössä