Hakutulokset

1. J

löysä kakka

Meillä oli sama juttu tavallisen maidon aloittamisen yhteydessä. Aloitimme totuttelemaan maitoon paria viikkoa vaille 1v päiväkodin aloittamisen takia, hapanmaitotuotteet oli ollut käytössä 10kk lähtien. Vatsa oli pari viikkoa löysällä, ei kakannut kuitenkaan kuin kerran päivässä joten ajattelin...
  2. J

1 vuotiaan nukkumaan meno

Minäkin ehkä kokeilisin yksiä päiväunia. Meillä tuollainen nukkumaanmenon vaikeutuminen on tiennyt rytmin muutosta. Tyttö on 1v ja on kuukauden verran mennyt yksillä päikkäreillä, tai joskus ne yksiksi uniksi tarkoitetut unet on olleet vaan puoli tuntia niin sitten on nukuttu toiset puolen...
  3. J

Totuttaminen hoitoon lähtemiseen, aamuheräämiset

Meillä tasan 1v tyttö aloittaa päiväkodin 2 viikon päästä, ja aion alkaa herättämään aikaisemmin vasta ensimmäisenä tarhapäivänä. Tyttö herää muutenkin n. klo 8 aamuisin ja sitten täytyy nousta ylös tuntia aikaisemmin, itse luotan siihen että tämäkin homma menee omalla painollansa. :) Kunhan...
  4. J

Arvatkaa mitä 10kk ikäinen poikani teki äsken?

Minusta on ollut ihana seurata meidän 11kk tyttöä joka tekee samaa, ja kun osaa jo kävellä niin töpöttelee ympäri kämppää se leikkipuhelin korvalla ja juttelee siihen omiaan, ilmeisesti me vanhemmat kävellään puhelin korvalla samallalailla :)
  5. J

syömispuuhista (10kk)

Meillä se viides "ruoka" on iltapäivän välipala (lounaan ja päivällisen välissä), nykyään yleensä jogurttia ja leipää.
  6. J

syömispuuhista (10kk)

Annatteko vauvan "syödä" itse,vai syötättekö? - syötän, vauva syö yleensä samalla jotain sormiruokaa itse (makaroonia, perunaa, kurkkua tms.) Juodaanko maito vielä pullosta vai mukista? - nokkamukista hörpytän maitoa ruoan yhteydessä, pullosta suostuu juomaan vain yöllä tai aamulla...

Yhteistyössä