Hakutulokset

  1. O

    kirjoita minulle niin minä sit sinulle....

    MOi!!! 36 vuotias kolmen lapsosen äiti kaipailee lisää kirjeystäviä. Päivät täyttyvät kyllä toki kotohommista, mutta ah kuinka nautinkaan kun saan aukaista kirjeen ja lukea sen. Ja sitten vielä saan vastata sinulle. KIrjoitathan.... minä odotan! Osoite: Marita Taipalinen Vattuahontie 8 c 15...
  2. O

    Taidan olla hajotamolle kuuluva romu nyyh

    Kun ensinnäkin on tää mun kuudesti leikattu selkä. Ihan romu. Eläkkeellä oon sen takia. Sitten tuli pahat rytmihäiriöt ja ne osoittautui vakavaksi. Nyt löytyi anemia joka on kehittynyt pulessatoista kuukaudessa tasolta 137 nyt 92. Väsymys on valtava ja saan olla kotona vaan kun oon luvannu...
  3. O

    Joensuussa huomio!!!

    Yksi äippä tulossa sinne ensi maanantaina koko viikoksi... löytyykö ketään rohkeaa kahviseuraksi. Keskustassa hotellissa majailen ja ukkokulta on töissä koko päivän. Olis mukava tavata jos nyt kukaan uskaltautuu =)
  4. O

    Toipumassa ollaan...

    Sydän jutut nyt tehty ja toivuskelen kotona. Häiriöaluetta ei saatu korjattua ja nyt kokeillaan lääkitystä josko rytmit niillä pysyisi reilissä. Hullulta tuntuu kun en saa mitään nostella muutamaan päivään ja jos pikkumies on sylissä ja haluaa lattialle niin täytyy toinen huutaa nostamaan...
  5. O

    Kirjeitä.... ystäviä....ihanaa!!!

    Hei ! Olen 36 vuotias kolmen lapsen äiti Savosta. Selkäni takia olen eläkkeellä ja kaipaen kirjekavereita ystäviksi. Aikaa kirjoittamiselle löytyy... lapset nyt 16v, 12v ja 8 kk. Olisi ihana saada kaiken ikäisiltä kirjeitä ja ystävystyä sitä kautta. Elämä on näyttänyt monet puolensa, mutta nyt...
  6. O

    hammaslääkärijuttua

    Hei! Uskaltauduin vihdoin hampitohtoriin. Kaikkine pelkoineni kampesin. Hoidettavaa monen kuukauden oksentamisen jälkeen on, mutta tehtiin ilokaasun avulla. Suosittelen teille kaikille pelkääjille. Tolkkua ei vienyt kokonaan pois, mutta mukavan rento hälläväliä tunne tuli ja puudutuksen kanssa...
  7. O

    Onko muilla raju reaktio?

    Meillä poika saa rotavirus tutkimuksessa uuden rokotusohjelman mukaiset rokotteet. -eilen saatiin toinen ja taas jalka turposi koko reiden alueelta. Reisi on tulipunainen ja kuumetta 40. Sama viimekerralla. Kuumeilua kesti toista vuorokautta ja poika on tosi kipeän kiukkuinen. Ei auta muu kuin...

Yhteistyössä