Hakutulokset

  1. T

    Auttaako Clomifen ollenkaan??

    Ei mulla ole mitään kontrolliultria! :o
  2. T

    Auttaako Clomifen ollenkaan??

    Kiitos vastauksistanne. Korostan tässä vielä sitä seikkaa, että KU-raskaus oli siis luomuraskaus. Vasta sen jälkeen sain clomit.
  3. T

    Auttaako Clomifen ollenkaan??

    Hei! Eli otsikosta ilmeneekin kysymykseni. Meillä yksi onnistunut raskaus (luomuna), lapsi syntyi 4/2008. Pikkukakkosen yritys aloitettiin 7/2008, eli heti kun menkat alkoivat synnytyksen jälkeen. Minulla todettiin KU-raskaus 6/2009 ja lisäksi ollut kaksi kemiallista/alkuraskauden...
  4. T

    Synnytyksen jälkeen yhdet menkat, nyt kierto melkein 60...

    Eli nyt ne menkat ilmeisesti sitten alkoivatkin... Pitänee seurata, että miten tästä sitten seuraavat tulee, että tuleeko "normaalisti" vai pitääkö käydä lääkärissä. Kiitos Cassy vastauksestasi.
  5. T

    Synnytyksen jälkeen yhdet menkat, nyt kierto melkein 60...

    Eli en tiedä mihin kirjottaisin, mutta kokeillaan josko täällä kukaan osaisi neuvoa... Synnytin siis tämän vuoden huhtikuussa ja menkat tulivat ensimmäisen kerran heinäkuun puolessa välissä ja ovat sen jälkeen pysyneet poissa. Kuten otsikosta ilmenee, kierto taitanee olla tällä hetkellä 58...
  6. T

    ***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

    Meillä oli viime viikolla maanantaina neuvola ja viikon päästä keskiviikkona on rakenneultra! Ja oksentelen edelleen silloin tällöin ja olenkin jo alistunut siihen, että tätä jatkuu aina vauvan syntymään asti. Neuvolassa kaikki oli hyvin, edelliskerralla syke oli 150, nyt oli 142 ja kuulemma...
  7. T

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Niin ja mulla tippu paino 2kg eikä lähteny nouseen vaikka oli 13.viikko, niin silloin otettiin tiputukseen, olisin päässyt jo aiemminkin. Muokkaan vielä sen verran, että olen siis 163cm ja tällähetkellä 65kg, menossa siis 13+1, tiputkseen lähtiessä n.64kg ja ekassa neuvolassa painoin n.67kg...
  8. T

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Athena kyllä arvelisin, että tiputuksesta oli hyötyä. Vaikkakin olen sen jälkeen kolme kertaa oksentanu vähän (kuuden päivän aikana), niin olen silti ollut pirteämpi, olen jaksanut käydä lenkilläkin eikä koko ajan ole ollu sitä kuvotusta. Ja suosittelen sitä kyllä, ihan jo senkin takia, että...
  9. T

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Minäkin olen täällä, vaikken aina kirjoittelekkaan. Viime viikolla jouduin kolmeksi päiväksi osastolle tiputukseen, kun ei pysyny mikään sisällä, oksensin joka päivä, paino oli tippunu jo 2kg eikä lähteny nousemaan vaikka silloin mentiin jo 13.viikolla. Pahoinvointi alkoi siis viikolla kuusi ja...
  10. T

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    Täällä ei ole tähän mennessä ollut kovin auvoista tämä raskausaika, vaikkakin pienokaista kovasti jo odotetaan. Olen nyt viidettä viikkoa sairaslomalla pahoinvoinnin ja oksentamisen takia. Hyvinä päivinä ei tule oksennusta, tai oksennan vain kerran ja sitten on vain huono olo. Huonoina päivinä...
  11. T

    ***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

    LA 22.4.2008.......Tiikeri82.............ensimmäinen..............LKS
  12. T

    Huhti-Hiput 2008

    Tuosta teidän juhlista tuli mieleen, että yksi vaihtoehtohan olisi esim. suorat mustat housut, korkkarit ja jokin juhlava (esim musta) tunika -mallinen paita, joita on erittäin juhlaviakin (esim. Lindex) ja on varmasti monikäyttöinen/mahtuupi päälle :whistle:
  13. T

    Huhti-Hiput 2008

    Eli nyt ollaan käyty miehen kanssa jo kahteen kertaan ultrassa ja laskettu aikakin muuttui pitkän kierron takia, LA 22.4.2008 ja LKS Muuten kaikki ok, kovasti siellä liikuttiin ja sydämen syke nähtiin jo kolme viikkoa sitten :heart: Olen sairaslomalla jo neljättä viikkoa suhteellisen kovan...
  14. T

    Huhti-Hiput 2008

    Hei! Kiitos Kalenteri :heart: Eli liityn mukaan, esikkoa ootetaan ja ensi viikolla eka neuvola. Ilmeisesti nyt on 6+6 ja LA 10.4.2008, mutta se varmistunee tässä ajan kanssa :heart: Tikru ja pikkuRuuinen :heart:
  15. T

    Mikäs testitulos tämä muka on?

    Eli plussahan se, vein aamulla näytteet terv.keskukseen ja sain onnittelut neuvolan hoitajalta :heart: Ja pitihän se aamulla vielä kotitestikin tehdä :snotty: :whistle: Uskomatonta , ei voi oikein muuta sanoa... Sanattomaksi vetää. Ja sitä vielä, että kun minulla on vaihteleva kierto...
  16. T

    Mikäs testitulos tämä muka on?

    :x no ohhoh... Ei jotenki voi uskoa, ja varsinkaan ku toinen viiva vaaleampi, kuin testiviiva... Menkat siis piti alkaa 5 päivää sitten ja tuo tehty tänä aamuna, eilen sain tuotakin haaleamman mammaksin herkkään tunnin pissan pidäteltyäni :o Soitin jo paniikkipuhelun neuvolan terkkarille ja...
  17. T

    Mikäs testitulos tämä muka on?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=832484.jpg Lisäyksenä, että käsi tärisi ja kuva vähän huono, mutta onkos tämä nyt kyllä vai ei vastaus?
  18. T

    ***Viikko 26***

    Muokkasin tuota, kun omassani oli pieni virhe. :hug: pudonneille Täällä ei näy tätiä eikä kahta viivaa.
  19. T

    ***Viikko 26***

    köpömummo.........kp 27/28..................yk1................2.Toiveissa caeza...................kp 30/34...................yk5................3.Toiveissa salamander..........kp 30/28...................yk2................2.Toiveissa Nanna81..............kp...
  20. T

    ***Viikko 26***

    Jokos Wiola kävi verikokeessa?? :wave: Kalenteri , saapi sanoa Tikruksi :heart: , asia ymmärretty ja kävinkin lukasemassa tuon laittamasi linkin.

Yhteistyössä