Hakutulokset

1. K

**Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

kirjoittelempas minäkin kuulumisia pitkästä aikaa,kun vihdoin väsymys hellittänyt.meijän ville poju on nimittäin ollut kova poika valvomaan yöllä ja äippä ollu ihan puolikuollut :| muttanyt jo reilu viikko nukuttu jopa 6 tuntia putkeen.. =) että eiköhän se tästä.meillä 6kk nla torstaina ja...
  2. K

MITEN SAAN VAUVAN JUOMAAN PULLOSTA????

millä puurolla aloitit?alkaa kyllä tuntuun jo kropassa ku 3vkoa heräilly tunnin välein ja aamulla puoli7 herätys...ei oo tullu soseesta masuvaivoja,vasta pottua ja omenaa oon antanu..muttei nuilla määrillä vielä oo ollu mitn vaikutusta yösyömisiin...
  3. K

neuvolan mukaan pitäisi antaa lisämaitoa koska ilmeisesti maitoa ei tuu tarpeeksi kun paino ei nouse kunnolla...oon alottanu soseiden antamisen muttaeihän niitä heti niin paljoa tohi antaa että mahaa täyttäis...no hiljaa hyvää tulee,aattelin kokeilla vielä laittaa pullontuttiin vähän...
  4. K

niin ja olen kokeillut rauhoitella yöllä ja tuttia jne..mutta rauhottuu vasta tissille
  5. K

on nyt noin 3vkoa heräilly tunnin välein,aiemmin nukkui 6-7 tuntia putkeen...pitää varmaan antaa lusikalla tuttelia :laugh:
  6. K

juu tiedän kyllä ja aijon jatkaakin imetystä,mutta neuvolasta kehottivat antamaan lisäksi korviketta kun paino ei oo noussu tarpeeks vaikka on jatkuvasti tissillä...ei ala mukista hörppyyttämälläkään ottamaan,huutaa vaan...
  7. K

poju 3kk ei ala juomaan pullosta ollenkaan,saa kauheet raivarit heti ku suuhun laittaa...oisko mitään niksejä millä sais kelpaamaan?herää joka yö n.tunnin välein tissille...eli tarviis jo jotain muutakin sapuskaa...velliä oon koittanu pullosta ja tuttelia mutta ei kelpaa....soseita aloteltu...
  8. K

kellä on kolme lasta??

7v,6v ja 3kk.ensimmäisen ja toisen välillä vajaa vuosi väliä...sillon oli raskasta mutta nyt niistä on mukavasti apua pikkumiehen hoidossa.väsynythän sitä on ku vauva heräilee yöllä mutta muuten hyvin pärjätty =)
  9. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

Kiitos onnitteluista =) ja onnea myös kaikille muille vauvansa saaneille!!! :flower: suomalainen: mulle oli aikamoinen yllätys että voikin tuollalailla alkaa synnytys että monta päivää supistelee eikä tapahdu kuitenkaan mitään...olin saanu käynnistykseen jo ajan seuraavalle pvälle,mutta...
  10. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

Heippa kaikille! Meille syntyi poika 1.7 aamulla klo 6.05. kokoa komeat 3965g ja 52cm. :heart: :heart: synnytyksestä sen verran että kipeitä supistuksia oli 3päivää mutta niissä oli aina puolituntia-tunti väliä ja sitten vasta 30pvä illalla puoli8 alko tuleen 10min välein ja toooosi...
  11. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

nyt on sitte haettu vauhtia ulkosaunastakin suppareille kunnon löylyillä muttei taida auttaa kun tuli vaan ihanan rento olo ja vois mennä samantien nukkumaan :kieh: millasia hemoglob arvoja teillä muilla on ollut nyt loppuajasta??pitääköhän olla kuinka huolissaan ku mulla siinä 105-110 ei...
  12. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

Suuren suuret onnittelut kaikille jo vauvansa saaneille :flower: :flower: Täälläkin vielä yhtenä kappaleena,vaikka tossa maanantaina kävinkin jo synnärillä yrittämässä :laugh: kippeitä suppareita tuli säännöllisesti 4tunnin ajan ja lähettiin sairaalaan...no siellä alion sitten oksentaan...
  13. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

pitkästä aika saan tulin mäkin kirjotteleen neuvolasta just kotiuduin ja iski pieni paniikki kun sf mitta 36cm!!!!!!!!!!!!!!!! neukka täti pelotteli et 5kilonen jättiläinen tätä menoo =( enkä edes syö omast mielestä paljoo,painokin vielä-1kg lähtötilanteesta......minkä lie takia kasvaa...
  14. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

iltaa =) tässä ois yks hyvä vinkki ummetuksesta kärsiville...eli itse käytän apteekista saatavaa visiblin leseseosta.sekotetaan veteen ja juodaan..sitää pitää vaan syödä muutama pvä ennenkun tehoaa.otan sitä joka pvä aamuin illoin niin pitää toooosi hyvänä suolen toiminnan..suosittelen kyllä...
  15. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

heips taas pitkästä aikaa! neuvolakuulumisia tulin minäkin kirjotteleen..just lääkäri nlasta kotiuduin rr 117/76 painoa tullut n500g/vko :kieh: (silti vielä 5kg miinuksella lähtötilanteesta) sf 27 kohdunsuu pehmentynyt mutta kiinni,onko muilla vielä tällaista??alkoi huolettaan kun...
  16. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

Moikkelis toooosi pitkästä aikaa!eipä oo tullu kirjoteltua pitkään aikaan,oon kyllä seuraillu teidän juttuja lähes joka pvä =) .perjantaina kävin rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan kunnossa ja meille tulee kesällä ukkovalta kun tulokas oli ihan selvästi poika :heart: ja mäku olin ihan...
  17. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

iltaa! kävin tänään neuvolassa ja kaikki muuten ok mutta pissassa oli ketoaineita yhellä +lla.onko kellään muulla ollut??paino oli puonnut 4,5kg ja johtuu kuulemma siitä kun en ole syönyt ja juonut tarpeeksi :headwall: kun ollut niin kauheet olot ettei mikään mene alas...no nyt täytyy alkaa...
  18. K

HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

Tikkipää ja rapu65 otan osaa suruunne :hug: minttumaaria 76 mistä hommasit tuota b6 vitamiinia?saako istä apteekista?mulla tämä pahoinvointi niiiin järkyttävää että koulusta joutuu oleen pois ja makoileen vaan,välillä vähän aikaa parempi olo ja taas iskee :( huh huh...mitään liharuokia ei...
  19. K

HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

Hellurei taas pitkästä aikaa. Sydänäänet kuunnellaan neuvolassa sitten kun viikkoja on jotain +11 koska ne ei kuulu aiemmin neuvolan laitteilla.Ainakin meillä nlassa sellanen vanha laite =) nyt ei jouva enempää..sujuvasti päivittäin seurailen palstaa mutten jaksa aina kirjotella ite |O
  20. K

HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

päivää pitkästä aikaa! =) kävin tänään ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin.vauveli oli kohdussa niinkuin pitääkin ja sydän löi.viikkoja 8+0 ja lasketuksi ajaksi 1.7. eli päivällä muuttui..olot on ollu ihan kauheat..ei huvittais aamulla nousta ollenkaan kun oksettava olo iskee heti ku nousee...

Yhteistyössä