ja siis junamatkasta kyse.. matka on pitkä ja tuskainen :D , seuraneidillä ikää 2v.. päikkäritki osuu matka-aikaan, niin oisko tuo perhehytti siinä mielessä kivempi niin saa olla rauhassa sen hetken? kokemuksia? :flower:
Tyttö (ensi kuussa 2v.) luopui tutistaan tuossa joku aika sitten ja nyt aina nukkumaanmenotilanteissa syö sitten näköjään sormiaan tai pehmorotan kuonoa.. Pitääkö sille nyt antaa se tutti takaisin vai mitä ihmettä???
Voiko herpes tulla sormeen?:ashamed: Mulla on ollut sillon tällön (max kerran vuodessa ) huuliherpes ja ekan kerran kun se puhkesi, se tuli silmään :o . Niin nyt mulla on sormessa semmosia kipeitä herpesmäisiä rakkuloita.. Ja alkoi just samalla tavalla kun mitä huulessa on ollu, eka tikkuilee...
lapsella (reilu 1v) menossa nyt toinen melko peräkkäinen antibioottikuuri korvatulehdukseen. alkaa olla nyt tuo kuuri lopuillaan. on heräillyt tänään nukkumaan mentyään tunnin välein aivan hysteeriseen huutoon, puoltoista tuntia sitten annoin 150mg edestä suppoja, ei vaikutusta, kun huusi äsken...
meillä on lelukoppa sekä makkarissa että olkkarissa.. olkkarissa leikkii enimmäkseen.. oishan se ihan hyvä että lelut pysys yhessä huoneessa, varmaankin päädytään siihen ratkaisuun sitten kun lapsi on isompi. nyt raukalla ei oo ees omaa huonetta :D
niin mut eikai testi voi näyttä plussaa, jos ei ois vielä edes raskautunut?? toivotaan että ap:n vauvalla kaikki hyvin (mikäli itsestäsi kirjoitit =) )
ihana kuulla että olet vielä "tallessa" =) ! toivon sulle voimia ja parempaa huomista :hug: ! ota rohkeesti kaikki apu vastaan mitä tarjotaan, sinä selviät kyllä!! jos et itsesi, niin poikasi vuoksi :) !
tyttö sai kahdeksan pistettä. toinen lähti väristä ja toinen olikohan jostain vireydestä(?). syntyi napanuora kaulan ympärillä aika rajusti imukupin avittamana.
juu-u.. kuulostaa tutulta.. mie oon vielä yh, joten aika lukemiselle& muille kouluhommille on melkeimpä pakko ottaa yöllä.. näin päiväuniaikaanhan ei millään voi :whistle:
laitan juu. tai neuvolan täti laittaa :D . on just aloittanu päivähoidon ja herkkä muutenkin sairastamaan flunssia, jotka menee sitten korviin.. jospa sen rokotteen avulla se pahin tauti vältettäisiin..
moi! meillä typy lopetti yösyönnit vasta reilun vuoden iässä B) ! söi kyllä vaan puoli desiä, mut ilman sitä ei uni tullu aamuyöllä enää silmään :D . nyt nukkuu ilman maitoja, mut heräilee silti 2-3 kertaa yössä.. yh olen minäkin, nyt oon tehny havainnon että kun suosiolla koppaan neidin...
400e ja lapsilisä tulee seuraavaksi. ja kaksi meitä, tyttö ja minä =)
muoks. niin ja on normaalista poikkeava tilanne, sain elokuun lopussa viimesen kodinhoidon tuen ja heti syyskuun alussa opintotuen, joten oon saanu vähän säästeltyä.. =)