Hakutulokset

  1. S

    ~KesäMassut 2007~

    Tiistaina 10.7 putkahti tyttö 3380g 48cm, synnytys sujui hitaasti mutta varmasti 1 vaihe 15 tuntia 2 vaihe 8min :)
  2. S

    Vauvan "tärinä"

    eipä pitänyt tuo väite paikkaansa :) Tyttö tuli! :laugh:
  3. S

    Vauvan "tärinä"

    ...höh...joskus muuten itseänikin tärisyttää kun pissaa :laugh: jos on joutunut kauan pidättään, tulee kylmät väreet :laugh:
  4. S

    Vauvan "tärinä"

    tärinä johtuu vissiin kun pissaa....kyllähän tosipelimiehet aina ravistaa :)
  5. S

    Vauvan "tärinä"

    luin eräältä toiselta plastalta että vauvan kummallinen tärinä masussa voisi merkata että poika olisi tulossa, kertokaas pojan odottajat tärrääkö teidän vauvanne? Eilen meidän hassu maha-asukki "koputteli" siis aivan kuin olisi koputtanut :) onkohan sillä avaimet hukassa kun viikkojakin on jo...
  6. S

    ~KesäMassut 2007~

    Olenko vielä ainut kesämassu...? Neljänä iltana nyt supistellut ihan kiitettävästi, mutta aina puolen yön jälkeen kun maha-asukki rauhoittuu niin loppuu supistelutkin. Torstaina oli neuvola, kaikki ihan ok, paino oli tippunut melkein 1,5 kg.....ei oikein ruoka ole maistunut viime viikkoina...
  7. S

    ~KesäMassut 2007~

    :headwall: täällä kärvistellään kans, ei siis mitään tapahdu.....ihan niinkun eilen ois vassakäynnillä vähän lapsivettä lirahtanu, mutta tais kuitenkin olla ihan pissaa :laugh: seuraava nauvola on vasta torstaina. Välillä tulee tiheään nuita harjoitus supistuksia, mutta kun ne ei edes satu vaan...
  8. S

    itsensä tutkiskelu ja ahdistus

    Pisti silmään tämä juttu. Itselläni oli sellainen tilanne, että ensimmäisen lapsen jälkeen kilpirauhasarvoni eivät palautuneetkaan normaaliksi vaan jatkoivat nousuaan, joten minulle puhkesi liikatoiminta, joka nyttemin hoidettu. Liikatoiminta puhkeaa monasti raskauden jälkeen/aikana, oireet...
  9. S

    ~KesäMassut 2007~

    jahas porukka sen kun vähenee =) Neuvolassa tuli taas käytyä, kesäloma tuuraaja kauhisteli miten vauva voikin olla niin alhaalla, eikä ole vielä pois tullut =) kaikki oli taas ihan OK, paitsi painoa oli taas viikossa pätkähtänyt 1100g :o viimeksikin oli viikossa tullut 1190g....80kg meni...
  10. S

    ~KesäMassut 2007~

    ...äiti soittaa vähän väliä ja kyselee joko...no ei mitään ei...mies ja esikoinen lähti mökille eilen ja olen saanut nauttia täällä hiljaisuudesta, nyt olisi hyvä aika lähteä laitokselle, muutenkin olen päättänyt että en ota miestä tälläkertaa mukaan synnytykseen =) parempi vidduilla ja...
  11. S

    ~KesäMassut 2007~

    Liitympä minäkin tähän kesäkuun lopun tuskaisiin odottajiin :) Olen käynyt täällä aina lueskelemassa muidenkin malttamattomien odottajien tuntemuksia. LA siis 30pv saas nähdä esikoinen (5v) meni 41 +3 yli. Mitään limatulppia yms merkkejä ei vielä ole ollut, supisteluja aika ajoin, mutta vain...

Yhteistyössä