Hakutulokset

  1. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    höö, missä kaikki on kun on niin hiljasta pidelly :D kaipa noi kesäilmat vie pois koneen ääreltä. Millä mallilla teillä muilla on kierto nyt? mulla alkaa kohta kriittiset vaiheet, kun kp28/35. vähän on menkkamaista juilintaa jo ollu, mutta mistä lienee johtuvaa. en viitsi toivoa nyt liikoja :)
  2. L

    raskausoireketju(mahd.)

    Heipähei, tulin tänne tiedustelemaan sellaista asiaa, että te jotka olette raskaana, koska teillä on alkanut menkkamaiset kivut? mulla jotakin menkkakipumaista, kp28/35 vasta. Mietin tässä vaan että en ainakaan muista että olis vastaavaa ollu aiemmin, mutta voiko se vielä johtua mahdollisesta...
  3. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    joo, aika hiljasta tääl näyttäis olevan :) kuumeilija-, oon joskus lukenu tosta aconista, että kun se on niin herkkä, ni saattaa näyttää joskus väärää haamua, mutta jos oot kerta jo pari kertaa testannu, ja haamu tullu, ni kyllä nyt luulis että se ihan oikeesti plussa on! Että onnea! :flower...
  4. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    tää odottaminen on kyllä tuskasta toisinaan, ite oon ainakin sellanen että kaikki pitäis saada heti ja nyt B) mites muuten, ootteko vielä miettinyt niin pitkälle, että meinaatteko synnyttää "normaalisti" vai suunnitellulla sektiolla? ite pelkään jonkun verran kipua, mutta oon kyllä kuullu...
  5. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    hups :snotty:
  6. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    niin siis ja lisäksi vielä, mikäli joku näitä pinoaa, esikko on toiveissa, yk1 ja kp23/30-?
  7. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    niin siis ja lisäksi vielä, mikäli joku näitä pinoaa, esikko on toiveissa, yk1 ja kp23/30-?
  8. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    kiitos Pantalaimon, kutsusta tänne. Eli että muutkin ymmärtää, niin perustin uuden viestiketjun aikalailla samasta aiheesta kun täällä, olen kyllä lukenut tämän viestiketjun kokonaan (ja btw vaikutatte tosi samanhenkisiltä kuin itsekin olen, mutta tuntu että te ootte jo kokenut täällä...
  9. L

    ensikertalaiset, 2008 vuodelle vaavelia toivovat/yritys ei vielä alkanut!

    Pahoittelen monimutkaista topikkia :wave: Ajattelin aloittaa uuden ketjun tänne, kun monet "sopivat" ketjut tuntuu alkaneen niin kauan aikaa sitten, että en viitsi tuppautua mukaan porukkaan :p Eli minä 22-vuotias avoliitossa viidettä vuotta elävä nuori nainen, jolla (uskokaa tai älkää)...

Yhteistyössä