Hakutulokset

  1. pikku82

    Ei kai vauva ole kääntynyt...?

    No sitä tosiaan toivotaan että synnytys olisi jo nurkan takana =) Kiitos vastauksista. Eiköhän nämä tuntemukset jotain muuta ole kuin mitä pelkään!
  2. pikku82

    Minkä kokonen jalka 2,5-3v pojallasi on/oli?

    Oisko ollut sen 25. Poika täyttää joulukuussa 4v ja tällä hetkellä kengän koko on 26-27.
  3. pikku82

    Ei kai vauva ole kääntynyt...?

    Vauva hikottelee paljon, mutta empäs ole ajatellut sitä missä se tuntuu...Luulisin että enemmän alavatsalla...jommalla kummalla sivulla. Eli sen perusteella on pysynyt pää alaspäin..
  4. pikku82

    Ei kai vauva ole kääntynyt...?

    Tänään on viikkoja 39+1 ja viikko sitten vauva oli hyvin alhaalla mut ei kiinnittynyt. Terkkari meinasi ettei vauva sieltä enää lähtisi kääntymään ja riskejä ei ole vaikka lapsivedetkin menisi. Nyt mun maha on ollut pari päivää tosi kummallinen. Ihan kova ja pinkeä ja pallomainen, ei pehmeä...
  5. pikku82

    Millä RV:llä lapsenne ovat syntyneet ja ovatko erilaisia synnytyksiä olleet?

    Eka syntyi täsmällisesti 40+0, ja synnytys kesti n.15-16h. Rankalta tuntui synnytys, poika syntyi aamulla klo 7. Tyttö sitten syntyi viikolla 38+6, synnytys kesti 5-6h. Oli todella sutjakka ja helppo synnytys, olin heti sen jälkeen pirteä ja voin hyvin! Nyt odotan kolmatta viikolla 37+5 ja...
  6. pikku82

    No nyt se iski sitten

    Täällä kans supistelee, jomottaa alaselkää ja tuskin pystyn kävelee kun nivusiin sattuu. Joka päivä supistelee, mutta ei lähtö oo vieläkään tullut... Alkaa todella väsyttää! Miks ne supistelut ei vois alkaa vasta sitten kun alkaa synnytyskin, vaan viikkoja aiemmin että pitää aina pähkäillä...
  7. pikku82

    Rv pino!:)

    Oho, meitä viikolla 37+ jotain on jo viisi tässä ketjussa! =) Millaiset on muilla tuntemukset? Mä toissayönä kärvistelin supistelujen kans. Tänään todettiin että kohdunsuu täysin pehmeä, mutta kiinni. Kohdunkaulaa vielä hitusen jäljellä.
  8. pikku82

    Onko teillä aina ulko-ovi lukossa?

    Harvoin on lukossa. Yöksi olisi hyvä laittaa lukkoon, mutta usein kun mies on yövuorossa, unohdan kokonaan lukita oven ja saan kuulla mieheltä siitä aamulla. Omakotitalossa asutaan keskellä ei mitään, olisi todella omituista jos joku tänne eksyisi...varsinkaan yöllä. Mutta silti...pitäisi...
  9. pikku82

    Hauskat sanat puhumaan opettelevien suusta

    Pojalla oli 2 vuotiaana kahkata/kakkata = traktori helikahkata = helikopteri Tytöllä joka nyt 2v Pappitti = tapletti/pastilli Leheeemä = lehmä Pumppait = kumpparit Aakaakoo = sammakko
  10. pikku82

    Rv pino!:)

    37+3 ja odotan innolla jotta pääsis synnyttää...
  11. pikku82

    Anteeksi, mutta minun on pakko kertoa..

    Kyllä mäkin olen joulu intoilija, rakastan joulua, ja odotan sitä tunnelmaa jo nyt! Sitä ennen vaan tapahtuu aika paljon, on vauvan syntymä (toivottavasti pian), kastejuhla ja esikoisen 4v synttärit...että joulu tuntuu vielä kuitenkin aika kaukaiselta...
  12. pikku82

    Jännittääkö synnytys?

    Kyllä mua jännittää. Kolmas raskaus neljän vuoden sisällä, viikkoja nyt 36+5 Mua jännittää se että millä hetkellä tulee lähtö, tuleeko synnytyksestä miten nopea, kerkeänkö saada kivunlievitystä...yms. :)
  13. pikku82

    mitenkäs oma miehesi reagoi kun kuuli?

    Mun mies yritti olla naama peruslukemilla mutta vängällähän sillä hymyilytti =) ja tämä siis esikoisen uutisesta.
  14. pikku82

    Ilta pino

    :wave: täällä vielä, huomenna saa nukkua pitkään =) (ellei tule lähtö synnärille)...
  15. pikku82

    kätilö paikalla (hetken ) osa II , saa kysyä, katsotaan osaanko auttaa =)

    Kiitos, Charlottis74 ja ap. Tässä muutaman päivän ajan ollut kamalaa jomotusta ja särkyä. Pahimmillaan särky estää seisomasta suorassa saatika kävelemästä. On ollut paljon kivuttomia supistuksia, joissa maha menee aivan kovaksi, mutta näissä kipukohtauksissa maha ei välttämättä kovetu, joten...
  16. pikku82

    kätilö paikalla (hetken ) osa II , saa kysyä, katsotaan osaanko auttaa =)

    Voiko "pelkkä" kuukautiskipumainen jomotus alaselällä ja -vatsalla olla supistelua, ilman että vatsa tuntuu kovalta?
  17. pikku82

    Leikkiikö teidän pojat leikkikeittiöllä?

    Ostettiin 2v tytölle leikkikeittiö synttärilahjaksi, mutta enemmän sillä leikkii 3 vuotias poika =) Muutenkin poika on innokas keittiöapulainen ja siivousapulainen, tykkää esim. pyyhkiä pölyjä!
  18. pikku82

    Onko muita

    :wave:
  19. pikku82

    Te jotka tulette helposti raskaaksi

    Esikoinen sai alkunsa n.3kk pillereiden lopettamisesta, kuopus nopeammin, n.2kk pillereiden lopettamisesta. Ja tämä kolmas mahassa vielä asuva sai alkunsa ehkäisystä huolimati, mutta pillerit eivät olleet käytössä.
  20. pikku82

    Gallup:Lapsesi ryhmän nimi pk:sa?

    Eivät ole Espoossa.

Yhteistyössä