Hakutulokset

  1. J

    Millainen oli/on elämän tilanteenne kun aloititte/aloitatte hoidot?

    Meillä myös mies töissä ja minä vielä opiskelen. Me ollaan puhuttu tulevista hoitokustannuksista jonkin verran, ja todettu yhdessä, että tiukan paikan tullen otamme vaikka lainaa. Itse en koe, että raha olisi ongelma, lähinnä mietityttää se onko meillä niin "kiiretön ja vakaa" elämäntilanne...
  2. J

    Julkisen puolen IVF-hoidon prosessin eteneminen

    Kiitos sinullekin vastauksesta pure love! Sinun vastauksesi oli lähempänä sitä, mitä olen pelännytkin... eli edelleen odottamista ja odottamista. Meillä se itse informaatio aikakin vasta marraskuussa. Mutta joka tapauksessa on helpompi odottaa, kun tietää hieman aikatauluja. Voimia teille...
  3. J

    Julkisen puolen IVF-hoidon prosessin eteneminen

    Kiitos paljon vastauksestasi! =) Helpottaa suunnattomasti, kun tietää edes vähän mitä tuleva pitää sisällään. Varsinaista odottelua tämä on tähän asti ollutkin, joten kuulostaa ihanalta, jos vihdoin alkaa tapahtumaan jotakin! Aurinkoisia päiviä sinun ja pienen poikasi kesään!
  4. J

    Julkisen puolen IVF-hoidon prosessin eteneminen

    Osaisiko joku viisaampi valaista minua seuraavissa kysymyksissä? Saimme kutsun IVF-hoidon informaatioon. Mitä tämä käynti pitää sisällään? Onko tästä yleensä vielä pitkä matka itse IVF-hoidon aloittamiseen? Kiitos paljon jo etukäteen! =)

Yhteistyössä