Hakutulokset

  1. S

    Onko täällä kalajokisia?

    Hei! Täällä kahden pojan äiti naapurikunnasta, Alavieskasta. Meillä on pojat syntyneet -06 ja -09. Ystävystyä voisimme jos ei haittaa ettemme ole Kalajokisia.
  2. S

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    Täällä Alavieska. :wave:
  3. S

    ALAVIESKASTA

    Laittelinkin sulle jo yv:tä. Mutta huhuilenpa vielä täällä jos et ole huomannut. Alavieskasta siis olen minäkin ja ystävää etsiskelen. Minulla on 10kk ikäinen poika.
  4. S

    Mitä syötte

    Syömällä paljon mm. kasviksia/vihanneksia, marjoja, hedelmiä, lihaa, kalaa, munaa, maitotuotteita, pähkinöitä olen laihduttamatta saanut painoa pudotettua 10kg. Ja lisäksi olen jättänyt pois kaikki valkoisista jauhoista tehdyt leivonnaiset/ruoat, karkit, sokeroidut jugurtit, mehut yms. Sokerin...
  5. S

    ystäviä ylivieska- kalajoki suunnalta

    Alavieskasta olen. Poika nyt 9kk. yv:ä voi laittaa myös.
  6. S

    Oulun läänistä ystäviä?

    Täällä etsiskelee 28-vuotias 8kk ikäisen pojan äiti uusia tuttavuuksia. Yv:ä voi laitella jos haluat tutustua.
  7. S

    7,5 kk ja ruoka ei maistu

    Meillä tilanne se, että poika 7,5 kk ja saan hänet syömään kiinteää ruokaa kerran tai kaksi päivässä ja melkoisen peniä määriä. Rintamaitoa juo kyllä. Kaikkea olen kokeillut. Omatekoisia ja kaupan soseita, hienompaa ja karkeampaa ruokaa. Mitenkäs muilla? Hyviä vinkkejä? Vai odotellaanko jos tuo...
  8. S

    ystäviä ylivieska- kalajoki suunnalta

    Hei! Olen 28-vuotias 7kk:n ikäisen pojan äiti ja ystäviä etsiskelen.
  9. S

    Hoitovapaasta

    Meillä on töissä lomake, jolla ilmoitetaan. Kysäise työnantajalta. Itselläni ainakin on kesäloma ensin ja sen jälkeen alkaa hoitovapaa.
  10. S

    Yöimetysten lopettaminen, miten?

    Imetän edelleen 6,5kk:n ikäistä poikaa öisin n. 2 kertaa. Miten kannattaisi yöimetykset lopetella? Vinkkejä? Poika ei syö tuttia ollenkaan.

Yhteistyössä