Hakutulokset

  1. T

    Kertokaapa mulle

    Jotain, mitä mä en tiedä itsestäni, kun näyttä joskus olevan niin, että muut tietää palstalla toisten asiat paremmin, kuin kyseinen henkilö itse. Joo, ehkä saata olla hieman yksinkertainen ja tyhmä joten ne tiedänkin jo ihan itse, mutta mielenkiinnolla oottelen, että minkälaisen mielikuvan...
  2. T

    Sterilisaatiosta

    Kertokaapa kokemuksianne steriilisaatiosta, plussat ja miinukset..
  3. T

    11-v ja murkkuikä

    Ihmettelen, että joko nyt meidä esikoisella alkaa murrosikä, ainakin sellaiset "oireilut" näkyvät, käytös on muuttunut aivan erinlaiseksi.. Mustapäitä nenässä, hiki haisee, inkutusta vanhemmille, aamuisin hidas ja välillä muutenkin hankala saada tekemään mitään?? Onhan tämäkin vaihe ollut...
  4. T

    Haluatko kirjeystäväksi?

    Moi! Uudet kirjekaverit olisivat tervetulleita, vuosien saatossa kadonneitten/lopettaneiden tilalle. Iälläsi, ulkonäölläsi, harrastuksillasi jne.. Ei Ole väliä!! Olen vm.-78 naimisissa oleva, kahden lapsen (04/00 sekä 03/03) sekä koiran omistava äiti Raahesta. Nyt kotona ollessa...
  5. T

    Kylläpä aika on mennyt nopeasti

    Siitä on vuosia aikaa, kun viimeks tällä saitilla oon käynyt.. Tytär täyttää tänään 8-vuotta, miten aika onkin voinut mennä näin nopeasti?? Esikoinenkin täyttää kuukauden päästä jo 11-vuotta. :) Että tällästä pyörittelen mielessäni tänään..

Yhteistyössä