Hakutulokset

  1. J

    lapsettomuustaustaiset adovanhemmat!

    Kiitos ihanasta viestistäsi! Mieheni kanssa juuri muutama pv sitten päätimme lähteä kotimaiseen adoptioon :) Olen niiiin onnellinen tästä päätöksestämme ja todella pitkästä aikaa tuntuu, että meille saattaa tullakin vielä lapsi! Ja nyt kun luin tämän viestisi niin hymyni vain leveni -kiitos...
  2. J

    pitkä lapsettomuushistoria

    Kiitos kuu-ukko :hug: On helpottavaa kuulla, että pitkä odotus ja yritys saatetaan palkita. Nämä on raskaita aikoja, kun alkaa vähitellen usko hiipumaan oman lapsen saamisesta. Ei sitä oikein voi uskoa todeksi, että näin käy juuri meille. Ainahan kaikki sanovat, etteivät ole lapsen saantia...
  3. J

    lapsettomuustaustaiset adovanhemmat!

    Meillä on tahaton ja selittämätön lapsettomuustausta jo kuuden vuoden ajan. Olemme nyt pureskelemassa tätä adoptioajatusta mielessämme ja juuri nuo samat asiat pyörivät jatkuvasti päässäni. Ihan alkoi hymyilyttämään kun luin Mariak:in viestiä...kuin olisin itse kirjoittanut. Taitaa siis nämä...
  4. J

    pitkä lapsettomuushistoria

    Kiitos Rose79. Tsempataan vielä voimia jostakin!
  5. J

    pitkä lapsettomuushistoria

    Ajattelin ensimmäistä kertaa itsekin jotakin kirjoittaa, kun olen vuoden verran vain lukenut muiden juttuja. Olen kyllä paljon saanut niistä vertaistukea. Nyt on meillä hoidot loppusuoralla kuuden vuoden yrityksen jälkeen. Täysin selittämätön lapsettomuus ja nuoriakin ollaan edelleen. Takana...

Yhteistyössä