Hakutulokset

  1. S

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa. Väsymys painaa ja lomaankin on aikaa kun pidän loman vasta Elokuussa jotta voin olla vanhimman lapsen kanssa kotona kun hän aloittaa koulun. Tilasin itse myös vakuutusyhtiöltä paperit vakuutuksen ottamiseksi syntymättömälle lapselle. Eikä vuosi hinta nyt...
  2. S

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    Joo ummetuksesta puhuttaessa täytyy todeta, että kävin apteeksta ostamassa Vi-siblin-jauhetta ja kaksi mitallista sitä päivässä(aamu-ilta) tuntuu toimivan ja täysin turvallinen käyttää raskauden aikana mutta täytyy muistaa juoda vetta lasillinen sen jälkeen. Jauheen voi sekoittaa jugurttiin tai...
  3. S

    Voinko mä saada tervettä lasta vaikka on paljon stresseja???

    Tottakai voi saada terveen lapsen mutta olen lukenut, että sikiöaikana äidin kokema stressi saattaa jollain tapaa vaikuttaa perusturvallisuuteen mutta otappa nyt sitten selvää tästäkin asiasta. Itselläni on jokaisen raskauden aikana ollut enemmän ja vähemmän stressiä eikä kumpikaan lapsista...
  4. S

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    No niin täällä yksi äityli rv14 ja laskettu aika 26.12. Tossa olisiko n.4pvä sitten pientä hentoa kuplintaa alkoi tuntumaan vatsassa(3lapsi) vauvan liikkeistä mutta odotellaan, että tämä vauveli kasvaa jotta liikkeet vahvistuvat ja voimistuvat potkuiksi. Muuten vointi tasaantunut mukavasti...
  5. S

    vahinkoraskaus

    Voi kylläpä helpotti lukea teidän viestejä, että yllättävän moni on kokenut vahinko raskauden. Itse totesin olevani raskaana huhtikuun lopulla, odottaen kolmatta lasta miesystävälleni jonka kanssa seurustellut sellaiset puoli vuotta. kuitenkin aikaisemmat lapset ovat iältään 7-ja 5-vuotiaita ja...

Yhteistyössä