Hakutulokset

  1. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Hei, leppoisan juhannuksen jälkeen on kiva jäädä lomalle =). Tämä odottelu alkaa jo sen verran käydä hermoille, että hyvä päästä pois työympyröistä joksikin aikaa. Mulla alkaa sumuttelut kierron 23. päivä, jonka pitäisi osua elokuun viimeiselle viikolle mutta huonolta näyttää...
  2. N

    2 IVF elo/syyskuu

    Hei! Meillä on tulossa ensimmäinen ivf elo-syyskuussa. Ensimmäistä lasta toivotaan, ikä ei meillä liene ongelma mutta pari vuotta on lapsettomuuden kanssa jo eletty. Mulla PCO joka mielestäni tällä hetkellä melko hyvin kurissa ainakin kiertojen perusteella. Silti ivf oli lääkärin mukaan ainoa...
  3. N

    IVF:n riskit

    Niin, lähinnä mua huolettaa se, aiheutanko omilla valinnoilla lapselle ongelmia tulevaisuudessa. Minulle/meille lapsi on ihan yhtä arvokas joka tapauksessa. Ilman lapsettomuutta en varmaankaan olisi tällaisia asioita edes miettinyt, jotain hyvääkin siitä on siis aiheutunut. Oma suhtautuminen...
  4. N

    IVF:n riskit

    Hei, olemme mieheni kanssa menossa IVF-hoitoon elokuussa. Ikää meillä on kolmenkympin molemmin puolin, ja ensimmäistä lasta toivotaan. Pari vuotta on yritetty, muutama haamuplussa tuloksena mutta aina on menkat tulleet ajallaan. Itsestä tuntuu että olisi voinut aloittaa vähän kevyemmillä...

Yhteistyössä