Hakutulokset

  1. M

    Lasten sukupuolijakauma hoidoista plussanneilla?

    Olis ihan mielenkiintoista tietää tuleeko molempia tasaisesti vai jompiakumpia enemmän.. Mitenkäs niillä joilla jo lapsi hoidoista on, onko teillä tyttö vai poika? Meillä on ekasta IVF hoidosta poika.
  2. M

    Kokemuksia Lugesteronista kaivataan

    Mä en oo saanu lugeista mitään oireita.. ala kautta ollu mulle ohje. Mulla annostus oli 2 aamulla ja 2 illalla eli 800mg/pv. Oon käyttäny niitä heti punktion jälkeen eli pari päivää jo ennen siirtoa. Mua on toki onnistanut kun ne kaks kertaa ku oon niitä käyttänyt niin molemmista on tullu...
  3. M

    IVF - onnistumisesta

    Me oltiin eka IVF kunnallisella, josta tärppäs heti. Tokaa ei kunnallisella enää saatu kun oli jo lapsi, joten yksityisellä oltiin. 2. IVF onnisui myös hienosti, eli nyt olis meidän pikkusesta tulossa isoveli. :) Vasta tässä on viikkoja takana 7 eli jännitetään kuitenkin vielä. Ja tokaan...
  4. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnea kentia :heart: ! Paljon on taas tapahtunut kun olen reissussa ollut enkä ole tänne päässyt. Oma haamu varmistui plussaksi =) . Toivotaan, että tulee paljon plussia lisää! Käyn täällä kyllä kurkkimassa mitä teille kuuluu, vaikka nyt varmasti käynnit vähän harvenee.. Paljon...
  5. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    En millään jaksanu odottaa piinailupäivien loppuun. Tänään on siis pp 11. Oon lukenu joskus, että on tehty raskaustestejä ovis testeillä.. niinpä tein eilen ylijääneellä clear bluen digi ovistestillä kokeen ja se pärähti plussalle. Niinpä hain kaupasta raskaustestin ja tein tänä aamuna. Sain...
  6. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Täällähän on tapahtunut paljon. Ikävää SaanaS että kävi noin. :hug: Ja kaikille muillekin paljon tsemppiä, jotka on täältä listalta jo tipahtaneet pois. Alkaa olla jo muitakin piinailijoita.. mulla nyt viikko takana. Ei oikein oo ollu mitään suuria tuntemuksia mihinkään suuntaan. Välillä...
  7. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

  8. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Maricce todella ikävää! :'( Eihän tuo kuulosta mahdolliselta edes. Miten voikaan olla noin huono onni. Tsemppiä.
  9. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Siirto meni hyvin. Nyt sitten vaan piinaillaan. Saalis oli hyvä, mutta hedelmöittyneitä ei kuitenkaan sitten niin paljon. Pakkaseen jäi neljä.. muut eivät olleet kyllin vahvoja, jotta olisivat pakastuksesta selvinneet. Mutta onneksi edes sen verran, viimeiksi kun jäi vaan yksi. :|
  10. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnea huomiseen siirtoon jerpuska! Mulla on siirto vasta perjantaina. Punktio oli tiistana ja saalis ihan kiva, 21. =) Luget on käytössä täälläkin..
  11. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Reilu kymmenen näytti olevan, mutta osa oli vähän pieniä.. Just pistin Pregnylin irrottamaan munikset. Nyt sitten ei auta kuin oottaa että tulis tiistai.
  12. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Punktio olis sitten ylihuomenna, tiistaina ja siirto perjantaina.. Vähän oli ollut hitaanlaista kasvua, mutta onneksi päästään ensi viikolla kuitenkin tekemään kaikki. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :wave:
  13. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Tosi ikävää lillimyy! :( Voimia sulle oikein paljon.
  14. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnittelut jerpuska. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Itse toivon kans että punktio menis hyvin ens viikolla. Ja ennen kaikkea, että ne hedelmöittyisivät.. Viimeks jäi vaan yks pakkaseen, vaikka silloinkin oli ihan kiva saalis. :/ Meille tosiaan yritetään kakkosta, ja luulen että...
  15. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Mulla oli tänään kontrolliultra.. Siellä oli kymmenkunta follia tulossa. Ja näytti ihan hyvältä. Pistosannosta vähän lisättiin, jotta toinen puoli saatais kans kasvamaan kunnolla. Perjantaina sitten taas.. Peukut pystyyn sulle myös lillimyy huomiselle. b :) d
  16. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Meitähän on jo iso kasa.. :wave: Tervetuloa! Lillimyy, kuinka menee? Mua jo jännittää huominen ultra, että mitä siellä mahtaa näkyä. Toivottavasti olis follit kasvussa..
  17. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Kaikki näytti hyvältä nollaultrassa.. ja kohta pistän viidennen kerran. Ei se oikeastaan tunnu muulta ku itikan pistolta, vaikka piikin saa työntää tosi syvälle.. Niin, taitaa olla aika paikkakuntakohtaisia noi hoitojen korvausjutut. Me kun tosiaan päästiin sinne yksityiselle julkiselta...
  18. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Kirma Niin, joo. Me saatiin julkiselta lähete yksityiselle ekaan ivf:ään, josta toi meidän pikkumies sai alkunsa. HUSilla oli niin paljon jonoa, ettei ne ehtiny ite hoitaa luvattuna aikana. Nyt sitten toisen lapsen kohdalla ei korvatakaan hoitoja.. ei olla yritetty sitten edes julkiselle...
  19. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Tervetuloa uudet! =) Lillimyy: kiva että mullekin tuli piikittelykaveri. Mulla on menossa tänään 4. piikki. Mulla oli jo eka ultra ja ens tiistaina sitten toinen ja perjantaina kolmas. Ja punktio pitäis olla siis viikolla 10. Gilmore kyselit noista lääkkeistä. Mä oon sumutellu Synarelaa...
  20. M

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Mulla alkoi eilen sitten piikittely.. Kaikki oli ns. nollaultrassa ok. Nyt sitten toivon, että saisin aikaseks paljon hyviä munasoluja.

Yhteistyössä