Hakutulokset

  1. D

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    Hei! Meille syntyi pieni tyttö viikolla 38+6. Kotona ollaan ja vauva-arki on ainakin vielä just niin ihanaa ku muistinkin. T:Dodo
  2. D

    ***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

    Joku valitteli palleaansa. Mulla on tänään sama juttu. Ajattelin ensi yöksi nostaa tyynynpäätyä jotenkin vähän yläviistoon, ettei napero ainakaan sen takia painais sinne. Painelee tosi inhottavasti jaloillaan mun kipeetä palleaa. Mulla ei puuduksissa vaan kosketusarka ja tuntuu, et nää...
  3. D

    G: ponnistusasento/repeämät

    Jos repeämät pelottaa (mulla oli sama juttu esikoisesta ja miksei nytkin vähän), niin suosittelen lukemaan netistä välilihan öljyämisestä. Jotkut on sitä mieltä, että ei vaikuta, mut ite öljysin ja ajattelin, ettei siitä ainakaan haittaa ole. Tuntui, että oli edes jotain, mitä pystyi asian...
  4. D

    G: mitä oireita oli ennen vauvan syntymää/synnärille lähtöä?

    Mulla tuli esikoisesta limatulppaa (veristä limaa) aamulla veskikäynnillä. Supistukset alkoi n. 4-6h kuluttuu ja synnytys kesti 6h. Saas nähdä miten nyt. Oireita ei taaskaan näinä viimeisinä päivinä ole oikeestaan ollenkaan, et kai kaikki tapahtuu taas kerralla.
  5. D

    Lapsenhoito synnytyksen aikana

    soitappa sinne Mll:n ja kysy asiaa. Mulle ainakin annettiin kolme numeroo lähistöllä asuville hoitajille, jotka ovat suostuneet siihen, että voin hälyyttää heidät lyhyellä varoitusajalla tänne mihin vuorokauden aikaan vaan. Sovittiin vaan, että siinä varaus, ettei heille juuri silloin jostain...
  6. D

    Huhti-Hiput 2008

    Täällä kanssa viime viikolla muutamia päiviä tuli pinkkiä vvuotoo aina veskipapruun ja viikonlopuksi tilanne rauhoittui. menossa rv 8+1. Nyt tuli tänään pikku tippa kirkasta verta paperiin. Toisaalta oon rauhallinen, ku esikoisestakin muistelen jotain vuotoja olleen niihin aikoihin kun toiset kk...
  7. D

    Huhti-Hiput 2008

    Elviira-76: Meil on kans tehty suunnitelmia, miten kerrotaan. Tähän asti paras on se, et teetetään esikoisesta isovanhemmille kuukauden sisällä ensi vuoden kalenteri ja huhtikuun kuvana ois sitten tän juniorin ultrakuva (josta otetaan tietty digikameralla siis kuva). Esikoisesta lähetettiin...
  8. D

    Huhti-Hiput 2008

    Mussu81 Sama tilanne oli mullakin silloin, et paikallisyhdistyksen hallituksessa istuin, mut silti piti selvittää näitä juttuja. Mulla oli edelliselle lomalle jäädessä määräaikainen sopimus ja onneksi asiat meni oikein ilman isompaa tappelua. Kesälomaltakin olisin saanut palkan, jos olisin...
  9. D

    Huhti-Hiput 2008

    PUPU76 Hyvä vinkki kosteisiin synttäreihin oli mielestäni joskus täältä lukemani vinkki, että menet siideri tms. pullon kanssa vessaan ja tyhjennät sen siellä ja täytät vedellä. Kukaan tuskin tutkii pullon sisältöö. Joku on etukäteen vaihtanut muutamaan kierrekorkilliseen siideripulloon...
  10. D

    Huhti-Hiput 2008

    Oireista vielä. Sinä päivänä, kun kuukautisia odotin alkavaksi, huimasi ihan hirveesti. En uskaltanut lähtee edes koiraa käyttään ulkona, kun sanoin miehelle, et kupsahdan varmaan ojanpohjalle. Eilen piti jotain napostella koko päivä ja tänään aamulla etova olo ja metallin maku suussa.
  11. D

    Huhti-Hiput 2008

    Dodokin liittyy tähän porukkaan. Plussasin eilenaamulla ja ollaan miehen kanssa onnesta sykkyrällä. Esikoinen on nyt 11kk, joten jännittää vähän toi aika pieni ikäero. LA on 5.4 ja siis viikkoja menossa 4+5. Yritystä on ollut enemmän ja vähemmän tosissaan huhtikuusta asti. Alkoi tässä jo...

Yhteistyössä