Hakutulokset

  1. H

    suonikohjuista

    Lähtee pois kuulemma synytyksen jälkeen nuo alapään kohjut.
  2. H

    ***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

    Voimia tulevaan. Ja muista aina ettei mikään ole sinun vikasi. Maailmassa ei voi ennakoida tapahtumia jos pysytyisi edes joskus niin se olisi toista. En tiedä mitä sanoisin kun en voi kuvitella miltä sinusta tuntuu. Mutta silti pakko jotain yrittää kuitenkin sanoa. Olet tehnyt kuitenkin...
  3. H

    ***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

    Ei mulle vaan. Sanottiin että liikkuu vielä näillä viikoilla paljon ja katsovat vasta 34 viikon jälkeen...Kyllä tuo tuolla pyöriikin, välillä oikein pelottaa kun kakkosella oli napanuora kaulan ympäri kun syntyi...
  4. H

    ***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

    Mä kanssa kävin neuvolassa. Kaikki ok. sf-mitta oli jo huimat 28! jaiks. Muissa raskauksissa lopuillaan ollut korkeintaan 32cm. Ja kuitenkin reippaan kokoisia muksuja nuo muutkin olleet syntyessään. Sellaisia 3.5-4kg. Margelle voimia, nykyään pystytään tekemään ihmeitä. Mulla eka lapsi myös...
  5. H

    ***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

    =) Aikaisemmissa raskauksissa tähän mennessä tullut vain 5kg. Ihan hullua tää lihoaminen. Ei mua sillai haittaa vaikka nousisikin huimasti mutta ...
  6. H

    ***SYYSMASSUT 2007*** KESÄKUU

    paljonko teillä on tullut painoa? ja millä raskausviikolla paino punnittiin ekan kerran? mulla oli 10+4 niin 60kg mittarissa. Nyt 24+ 69kg! :( Neuvolassa ei sanota mitään kun ei ole pissassa sokeria yms. Mutta itseäni pelottaa. sf-mittakin oli viikolla23 niin 24!!! mikäköhän täältä tulee...

Yhteistyössä