Hakutulokset

  1. S

    ketäs täällä palstailee tänään??

    ei mulla kyllä täällä oikeen tuttuja ole.. :D
  2. S

    onko täällä muita nuhaisia?!?

    hermot menee tähän lentsuun!en muista millon oisin ollut näin räkä taudissa,voi kun ei tarttuis muihin perheen jäseniin!ja lähtis äkkiä pois!
  3. S

    mustikkapiirakka apua

    eräs ihana immeinen täältä palstalta kirjotti mulle älyttömän hyvän ohjeen mustikka piirakkaan ja mä onneton oon hävittänyt ohjeen! :ashamed: jos olet täällä kirjotatko uusiksi,rahkaa siihen tuli ainaskin :ashamed:
  4. S

    huutiksista!

    miten uskallatte huutiksista ostella vaatteita yms?miten siis uskallatte luottaa että tavarat lähetetään teille mitä ostatte??mä en uskalla,oon käyny joskus huuto netissä ja oishan siellä vaikka mitä kivaa huudeltavaa mutta kun ei uskalla niin ei!en vaan osaa luottaa tuntemattomiin :ashamed:
  5. S

    mustikka piirakka

    laittakaas joku ältsin hyvä mustikka piirakka ohje??pliiis :flower:
  6. S

    videoista!!

    taas viikonloppu käsillä,tekis mieli vuokrata joku leffa mut mikä ois hyvä??joku jännäri tai kauhu pitäis olla..suositelkaa
  7. S

    huomenta!

    huomenta kaikille!minä taas tänne pöllähdin,vakkari kävijä..mutta kun on niin kiva palsta että pitää aina huili tauoilla urkkia mitä tänne kuuluu :) voi minnuu..oon tainnu jäädä koukkuun! :D
  8. S

    mitä tehdä karviaisista

    meillä pihalla niitä riittää,kokeilin kerran tehä mehua mutta ei onnistunut,oisko kenelläkään jotain hyvää reseptiä??
  9. S

    kattoko kukaan?

    olipas muuten ilkeä dokumentti taas eilen nelosella,kattoko kukaan??70km,nelivuotias joutui juoksemaan..kohta ei uskalla telkkua avata kun aina näytellään tuommosia inhottavia juttuja :(
  10. S

    kiitos!

    kiitos kaikille niille jotka jaoitte kokemuksianne tuohon aivoverenvuoto hommaan,soitan huomenna osastolle ja vaadin kuntouttamista vaikka henkilökunta sen siellä tyrmäskin,ei pidä luovuttaa!näinhän se on,nyt lähen saunaan ja huomenna ilmottelen sit mitä ne sieltä osastolta sano!kiitos vielä...
  11. S

    aivoveren vuodoista tietävät!!

    siis ennusteista miten selviää,eräs omaiseni sai aivoverenvuodon huhtikuussa ja on niin sanotusti tajuton edelleen vuodeosastolla,lääkärit ovat sanoneet ennusteen olevan huono.mutta en haluaisi luovuttaa.. :'( pieni toivon kipinä on..mutta onko toivoa.kun on ollut noinkin kauan tajuton,tietääkö...
  12. S

    heipsan!

    onko sulla ja miehelläsi yhteistä kappaletta mikä tuo muistoja mieleen?semmosta minkä kun kuulet niin tulee ihania muistoja mieleen??tuli vaan mieleen kun tässä vanhaa levyä kuuntelen ja tuli aikakoneen odota :D voi niitä muistoja...
  13. S

    öitä

    hyvää yötä kaikille :wave: .huomenna varmaan taas täällä näyn iltasella,mies kun on töissä.mukava oli rupatella :)
  14. S

    vauvan kanssa matkustamisesta

    mulla on nelikuinen vauva ja nyt olyais lähössä pitkälle reissulle autolla..onko kaukalossa istuminen pahasta vauvan selälle jos monta tuntia???vai pitäisikö olla toisenlainen istuin,eräs kertoi että on olemassa semmosia missä vauva on makuuasennossa??onko??ja paljon maksaa?
  15. S

    mitä mieltä

    että miehelleni soittaa eräs nainen usein ja kyselee kuulumisia,ei se koskaan mulle soita vaan mun miehelle,musta tuo on outoa ja miehestäni myös,mutta kun se ei ilkee sanoo sille mix se hänelle soittaa.tämä nainen perheineen on ollut meidän perhetuttu jo vuosia mut nyt on alkanu käyttäytyy...
  16. S

    viikonloppuja

    hauskaa viikonloppua kaikille!!onkos kellä mitä suunnitelmia mitä meinaa tehä??mä en tiiä vielä mitä tekis,mut tekisi mieli käydä vaikka jonkun ystävän luona pitkästä aikaa kylässä!ne kun tahtoo aina kiireen keskellä jäädä käymättä
  17. S

    kokemuksia onko kellä??

    vielä pitää kysellä jos ois joku kellä kokemuksia miten noita anoppeja pitäis hoidella kun ne puhuu selän takana mitä tykkää :) haluisin niin anopin kanssa selvittää asiat mutten tiedä miten.tämä luotettava lähde keltä kuulin ei haluaisi että sanon anopilleni mitään koska juuri tälle anoppi oli...
  18. S

    suututtaa!

    kun kuulin että anoppini on selän takana puhunut pahaa taas kerran minusta..ai että kun pistää vihax!mutta kun miehen äiti..ja lasten mummo ni ei viittis kamalaa älämölöäkään pistää!mut eipä se päin naamaa mitään hauku ja aina ois töihin kotiinsa ottamassa! :(
  19. S

    velleistä!

    millon te aloititte syöttämään vaaveillenne velliä,mulla kolmekuinen vauva ja neuvolasta sanottiin et ens viikolla jo vois alottaa..tuntuu vaan niin aikaselta kun eikös niitä nelikuisena vasta alotella..

Yhteistyössä