Hakutulokset

  1. L

    Mikäs se oli??

    meinaan se värssy sivu mis oli paljon onnitteluja? Nyt ei muista millään. :wave:
  2. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Maanantaina pieni tytön tyllerö. Eli 27.8 tyttö 3220g ja 47cm ja pipo 35. Sunnuntai illalla tuli muutama supistus. Yöllä muutama lisää ja klo 2 jälkeen ei enää uni maistunu. Ravasin ympäri kämppää, jotenkin odotin koska supistukset loppuu kun ne aina aikaisemmin oli loppunut. Hertätin miehen...
  3. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Nyt tuntuu siltä et tänää saattais syntyä. Rupee supistukset tulee tiuhasti ja melkoisen kipeesti, vähän taitaa myös vedet lorahdella. Täytyy varmaan kohta soittaa lapsenvahti ja herättää isäntä. Voi että, älköön nyt supistukset enää loppuko. Toivottavasti saan pimun tänään kainaloon :heart...
  4. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    neuvolassa käyty ja kaikki ok. vauva oli viimein kiinnittynyt. kovasti voimistelee kuitenkin mahassa. Huomenna mies menee polttareihin et sitten tietenkin alkaa säpinät kun mies ei niin helposti ole saatavilla. Olis niin kiva että se pääsis sinne. Niistä synnytyksen käynnistys kikoista.. jos...
  5. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Kasassa ollaan. Eilen tuli pari tuntia ihan onnettomia supistuksia, mut eivät koventuneet vaikka koko ajan yritin pysyä liikkeessä ja heijata lantiota (neuvolantäti kehotti niin tekemään) Parin tunnin päästä pitäis mennä neuvolaan näytille, eiköhän kaikki ole kunnossa kun olokin on ihan hyvä...
  6. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Ollaan täälläkin vielä yhdessä koossa. Ei vaan millää kerkee tänne kirjottaa kun aika menee lueskellessa teidän juttuja. Onnea kaikille vauvan saaneille :hug: ihanaa varmaan viettää jo arkea, me loput täällä vaan mesotaan. Ei edes voi valittaa olosta, olo on ihan älyttömän hyvä ja uni...
  7. L

    Nastola HALOO!!

    Asustellaan täällä kirkolla päin. Rakennetaan taloa ja muutto immilän suunnalle joskus hamassa tulevaisuudessa. Missä päin ite asutte? Ai kesäisin on hiljaista, hurjan kova vaunuralli alkaa talven tullen?
  8. L

    Nastola HALOO!!

    Päätimpä muuttaa takaisin tänne ja kuis ollakkaan täällä onkin vaikea tutustua muihin mammoihin, missäs te kaikki ootte? Olis kiva tavata muita rempseitä äitejä. Mulla on neiti kohta 2v ja maha-asukki pyrkii pihalle piakkoin eli 17.8 on LA. Lisäksi on vielä avomies ja oma ikä on 26v
  9. L

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    No poksahtihan se ensimmäinen. Mua jänskättää kanssa miten homma lähtee pyörimään 2 pienen lapsen kanssa. Ikäeroa tulee 2 vuotta ja uhma ja "minä ite" vaihe puskee päälle. Kai se jotenki menee, päin puuta nyt ainakin :D Oon pikkuhiljaa saanu kaikkea laitettua valmiiksi vauvalle. voi ihme...
  10. L

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Oon pitänyt jo monta kuukautta hiljaiseloa. Lukemassa lähinnä käynyt ja jotenkin perillä jutuista. Meil on nyt käynnissä talon rakennus, tai ei just nyt kun joku ääliö kävi tuikkaa talon tulee :kieh: no kai se joskus valmistuu. Raskaus on sujunut ihan hyvin, kaikesta pienestä vois marmattaa...

Yhteistyössä