Hakutulokset

  1. P

    Moottoritiellä nähtyä

    Meidät ohitti auto, jossa paloi sisällä valo ja kuski lueskeli ratin päällä pitämäänsä lehteä. No ei siinä, ajattelin että katsoo karttaa tms. Vähän ajan päästä me mentiin saman auton ohi, niin tyyppi luki vieläkin sitä lehteään :o Tosi turvallista pimeällä motarilla :headwall:
  2. P

    Hoploppiin lahjakortteja?

    Saako?
  3. P

    Se eilinen "karhu-mies"-dokkari

    Katsoiko joku? Tuli niin myöhään että jaksoin katsoa vain reilun tunnin alusta. Tainnut olla melkoista jauhelihaa se pariskunta :$
  4. P

    Finlaysonin tehtaanmyymälä

    Ovatko tuotteet yhtään edullisempia siellä kuin kaupassa tai nettiputiikissa? Haluaisin lisää noita tyynyjä.
  5. P

    Canon MP510

    Miten hitossa tää skanneri toimii? Mitä nappia pitää painaa? Näyttää vain noita kahta vinoneliötä(?) joissa viiva keskellä, mitään ei tapahdu vaikka painelen niitä. Hermo menee ihan just |O
  6. P

    Ruokakyssäri

    Teettekö ikinä itse lohkoperunoita? Paljon parempia mielestäni kuin kaupan pakastealtaasta löytyvät. Öljyä+mausteita ja uuniin :p
  7. P

    Supistelee kun istuu paikoillaan

    Miksi? Pitäisköhän häipyä tästä koneelta.. :D
  8. P

    Gigantin digikuvat

    Kauan niissä oikein kestää??
  9. P

    Kelan päätös

    Hain ihan kokeilumielessä hoitolisää äitiysloman ajalle. Arvelinkin ettei sieltä varmaan mitään tipu. Päätöksessä luki, että huomioitu perhekoko 3 henkeä. Neljähän meitä kohta on :o pitääkö pyytää uudelleen käsittelyä, vai ketä meistä ei huomioida??
  10. P

    Miksi mun sektiohaava on pystyssä?

    Vaikka oli kiireellinen, ei hätä?
  11. P

    Miksi mun sektiohaava on pystyssä?

    Vaikka oli kiireellinen, ei hätä?
  12. P

    Kakkuresepti hukassa :(

    En löydä mistään hyydykekakun ohjetta. Siihen tulee piparkakuista+rasvasta pohja ja liivatteella hyydytettävä täyte. Luumuhilloa+glögiä+creme vanillaa+rahkaa. Jostain blogista se oli, soittaako kenelläkään kelloja? :wave:
  13. P

    Joko on joulutorttuja maisteltu?

    Kaverini kävi meillä kahvittelemassa, ja toi pussillisen iiiiihania pipari-luumutorttuja :p :p
  14. P

    Kauankohan menee Kelan päätöksessä

    Mulla on vielä vanhempainrahahakemus käsittelyssä (kun työnantaja hidasteli lippujen ja lappujen kanssa), vaikka olen jo toista viikkoa ä-lomalla. Olisi kiva tietää milloin ja minkä verran saa rahaa :snotty:
  15. P

    Äitiysloma+kotihoidontuki

    Mulla alkoi viime viikolla ä-loma. Miksiköhän kelan omilla sivuillani näkyy tulevissa maksuissa vielä kotihoidontuki pojasta, vaikka eihän sitä voi päällekkäin saada?
  16. P

    Louis Theroux

    Katsooko kukaan noita dokkareita Teemalta? Musta sillä on usein mielenkiintoisia aiheita.
  17. P

    Postia pappi Jaakobille

    Onko se jonkun mielestä hyvä leffa?
  18. P

    Rikkinäistä tavaraa kirpparilla

    Olipa taas kiva yllätys. Ostin pojalle Brion junarataa+kaksi veturia vai mitä lie. Osat olivat pakattu muovipussiin, joten niitä ei päässyt hipelöimään kunnolla. Oletin tietysti että ovat ihan kunnossa. Toisella veturilla ei tee mitään, pyörät ihan rikki(ei liiku). :kieh:
  19. P

    Jupinaa kelasta ja palkkatoimistosta

    Olen äitiyslomalla. Kela ei voi tehdä päätöstä äitiyspäivärahasta, sillä työnantajani ei edelleenkään, pyynnöistäni huolimatta, ole toimittanut todistusta 6kk tuloistani. Kaikista huvittavinta asiassa on se, että tulen kuitenkin saamaan ä-rahan edellisen lapsen ajalta. Eli oikeastaan sitä...
  20. P

    Olenkohan ostellut lähiaikoina liikaa tavaroita vauvalle.? (ihan turhis) ;)

    Ostin eilen kauppareissulla pojalle (1v8kk) paidan. Purettiin siinä kauppakassia yhdessä, ja tämä katsoi paitaa ja sanoi "vauvan" :D

Yhteistyössä