Hakutulokset

  1. P

    Etävanhemmat! Osallistutteko lapsen isoihin hankintoihin elatusmaksun lisäksi??

    ei anneta, koska kyllä elarit ja lapsilisät riittää, ja varsinkin kun tuo miehen ex ei ite viitti töihin mennä ym.. lisää muksuja kyllä viittii tehä vaikka ei entisiäänkään pysty elättämään.. jossain vaiheessa kitisi koko ajan jotain, mutta nyt on onneksi loppunu, ja kun aina olisi pitäny tulla...
  2. P

    Kenen velvollisuus huolehtia tapaamisista?

    ei oo lakia!! olen varmistanut ihan asianajajalta!! on vain yleinen käytäntö!! ei muuta ja paikkakunta kohtanen. mutta LAKIA ei ole!! Lastenvalvovat voi vastat todella monella tavalla, itse oon tainut kuulla 3 eri käytäyntöä! Mutta etällä ei todellakaan on pakko kuljettaa ei maksaa niitä.. näin...
  3. P

    Kenen velvollisuus huolehtia tapaamisista?

    Niin missään ei kyllä ole sellaista lakia etä tapaava osapuoli maksaa, se on usein käytäntö jossain paikkakunnilla!! paljon kuljetetaan ja maksetaan puoliksi mikä onkin kaikista järkevintä!!!
  4. P

    Kenen velvollisuus huolehtia tapaamisista?

    luulen että molempien tulisi omalla tahollaan auttaa, missään tapauksessa se ei ole yksin teidän velvollisuus. valitettavastui kyllä mitään lakia ei tästä ole että kuka kuljettaa ja korvaa! eikö sitten kävisi että te vaikka viette ja äiti sitten tuo takaisin. onko teillä mitään sopimusta...
  5. P

    Tapaamisviikonlopuista

    Niin outoa kyllä että heti kun ero on tullut voimaan on isä kykenemätön hoitamaan lapsia... taitaa olla kyseessä ihan jotain muuta kuin se.. ja miksi ei uusi puoliso saa hoitaa sen aikaa kun isä on töissä onhan hän kuitenkin työpäivän jälkeen lasten kanssa eikö? ja nämä pykylät eiköhän sitten...
  6. P

    kysymys isän ja lapsen tapaamisista yms.

    Mites sinä sitten olet osannut hoitaa? Eiköhän meistä jokainen joudu sen opettelaan kun ensimmäisen lapsen saa vai kuinka?
  7. P

    korvauksesta

    Niin miten se luonapitokorvaus tai mikä se nyt oikeelta nimeltään sit onkin menee? Nyt kuo nuo lapset tulevat pitemmäski aikaa näin kesällä!! Mistä haetaan, kuin paljon se on ym... kertokaas ja pliis asiallisia vastauksia ja aiheeseen liittyen! kiitos

Yhteistyössä