Hakutulokset

  1. N

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Hei kaikille! Lukenut olen palstaa päivittäin, mutta enpä ole saanut kirjoitettua. Nyt kun katselin tuota listaa niin huomasin, että tietoni vaatii hieman päivittämistä. Elikkäs LA on 19.3 ja 25v. olen. Aika on kulunut työn merkeissä. Kahdessa ultrassa ollaan käyty, pikkuinen voi oikein...
  2. N

    MAALISMASUT 2008

    Heips taas kaikille! Paljon onnea kaikille uusille odottajille. :flower: :flower: Tekstiä tulee niin paljon etten oikeen meinaa edes perässä pysyä. Jotain yritän kuitenkin aina joskus kirjoitella. Tällä viikolla on eka neuvolla, silloin menossa 6+5, kait se on hyvä aika mennä...
  3. N

    MAALISMASUT 2008

    Kiitokset Papagenalle ja Danjuskalle :hug:
  4. N

    MAALISMASUT 2008

    Heipparallaa! Paljon onnea kaikille uusille odottajille. :hug: Täällä vieläkin mietitään, että onko tämä raskaus todellakin totta!? Testin oon kyllä tehnyt VAIN kolmeen kertaan joten pakko kai se on uskoa. =) Siis ekan kerran plussasin viime sunnuntaina, samana yönä mieheni sanoi, että...
  5. N

    MAALISMASUT 2008

    Piti vielä lisätä, että esikoista odotetaan. Raskausoireita vain vähän, maha nippailee vähän väliä. Niin ja vessassa saa käydä usein. Pahoinvointia ei suuremmin ole ollut, mut eiköhän sekin vielä tule. =) Täällä kanssa odotetaan, että päästään ekaan ultraan, saa varmuden, että kaikki on ok!
  6. N

    MAALISMASUT 2008

    Hei kaikille! Minä täällä myös ilmoittautuisin joukkoon mukaan. Vihdoin ja viimein tein KUNNON plussan sunnuntaina. =) Yritystä takana melkein vuosi joten pari päivää on mennyt onnesta sekaisin, tai oikeestaan ei tätä vieläkään ymmärrä. Ajatukset pyörii noin seitsemännessä taivaassa. :)...
  7. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    No niin, se on nyt täyttä totta. Tänään plussasin! Siinä meni sitten n 10 kuukautta joten kyllä on onnellinen olo! Minut sis voi poistaa listalta, siirryn varmaankin tuonne plussalaisten osastolle. Oikein paljon tsemppiä kaikille jännääjille! :hug: :hug:
  8. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Moikkista! Täällä kp 21/33. Ovis luultavasti tuli ja meni, viime viikko oli kyllä täyttä yritystä. =) Laskeskelin, että viime keskiviikkona olisi ollut ovis, mut otettiin varman päälle. Mitään testiä en oo enään pitkään aikaan tehnyt, jännitin ja stressasin vaan turhaan. Nyt sitten...
  9. N

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    heipähei! Voisin ilmoittautua tänne palstalle... :) Elikkäs oon 25v. ja yritystä noin 8kk. Ja nyt juuri ovisaika... yritystä melkein päivittäin. :heart: :heart: Täällä toivotaan niin kovasti pikkuvauvaa maailmaan. Pieni huolen aihe on jo ilmassa kun ei vauvelia kuulu. Viimeks kun menkat...
  10. N

    Raskaanako??

    Mulla valitettavasti eilen alkoi menkat ja nyt kysysinkin, että onko jotain tietoa mitä tämä nyt on kun yleensä mulla on menkat ihan normaalit, suht koht säännölliset ollut puolisen vuotta, mut eilen kun "alkoi" niin tuli ihan pieni haalean punainen pisara verta, mut ei muuta. Ja tänään sama...
  11. N

    Ja taas alusta

    Itse käytin pillereitä monta vuotta ja alussa kierto oli aivan sekaisin, ei nyt kylläkään ihan noin pitkää väliä, mut kuitenkin. Sit söin yhden Terolut-kuurin ja menkat palautu normaaliksi. Helmikuusta lähtien on ollut kierto lähes vakio, kp32-34. Mut nyt ei auta muu kuin taas jatkaa...
  12. N

    Ja taas alusta

    Moikka! Ja niin siinä taas kävi! 35/32 ja kuukautiset alkoivat. Meillä yritystä takana 9 kuukautta, aikalailla syö ihmistä kun ei millään raskaaksi. Tänään sitten jo aamulla tein testin joka näytti negaa... ja kappas vain, tunti sitten alkoi menkat. On sitten niin paska fiilis, olin jo ihan...

Yhteistyössä