Hakutulokset

  1. Isebel81

    Ystäviä toisista etä-äideistä :)

    Olen kolmen lapsen etä-äiti, päätynyt tähän ratkaisuun monien asioiden kautta. Toivoisin löytäväni uusia ystäviä ajatusten vaihtoon ja vertaistukeen tässä vaikeassa elämäntilanteessa. Ei väliä mistä päin olet :) Kirjoittele sateenkaari81@hotmail.com
  2. Isebel81

    Eronneet äidit!

    Moikka! Etsin ystäväksi ja vertaistueksi eronnutta yksinhuoltaja/yhteishuoltajaäitiä jakamaan kokemuksia ja arkielämän haasteista. Vaihdetaan kuulumisia miten vaan, meileitse, kirjeitse tai facebookitse :) Olen alle kolmekymppinen kolmen lapsen äiti, hiljattain avioeron kokenut ja ainakin...
  3. Isebel81

    Eronneet äidit!

    Moikka! Etsin ystäväksi ja vertaistueksi eronnutta yksinhuoltaja/yhteishuoltajaäitiä jakamaan kokemuksia ja arkielämän haasteista. Vaihdetaan kuulumisia miten vaan, meileitse, kirjeitse tai facebookitse :) Olen alle kolmekymppinen kolmen lapsen äiti, hiljattain avioeron kokenut ja ainakin...
  4. Isebel81

    Kolmannen odottajia?

    Heissan, täällä huhuillaan kolmannen lapsen odottajia :) Tuolla vauvahaave-puolella jännäilin samaisessa ketjussa, josko saisin tähän pinoon teidät muutkin plussanneet. Rv4+ näillä näkymin menossa, ennestään tytöt 4/05 ja 11/06.

Yhteistyössä