Hakutulokset

  1. Viiviliinan sisko

    Mulla on NIIIn tylsää

    Olipas viisas alotus :D Onko kohtalotovereita? :headwall:
  2. Viiviliinan sisko

    Vitsi,että mä olen onnessani:)

    Maanantaina mennään kirjottaa hevosesta kauppakirjat ja sitten ens lauantaina saan ihanan hepan talliin :D :D
  3. Viiviliinan sisko

    Mulle on iskenyt aivan järetön

    vauvakuume. Miten tästä riipivästä tunteesta pääsee eroon? :ashamed: :ashamed:
  4. Viiviliinan sisko

    VIIVILIINA:)

    Sun kansios on täys |O Jokos olet saannu mukelot nukkumaan? =)
  5. Viiviliinan sisko

    Pystyiskö joku auttaa?

    Mä olen ettiny puhelinta jo tunnnin mä en löydä sitä mistää. Sen on on ihan pakko olla kotona, kun olen aamulla sitä käyttäny |O |O |O |O Voisko joku soittaa mulle? :saint:
  6. Viiviliinan sisko

    Mulla on niin hemmetin tylsää

    Oikeesti ei mitään tekemistä. Sataa sataa ja sataa ei tonne ulos huvita lähtee kökkimään |O |O |O |O |O |O
  7. Viiviliinan sisko

    Minkäslaisia

    Viikonloppu suunnitelmia teillä on? =) Me ollaan tää viikonloppu ihan rauhakseen. Käydään kotieläin puistossa ja möllitään kotona. Ensviikonloppuna sitten lähdetään juhlimaan :D
  8. Viiviliinan sisko

    VIIVILIINA

    Miks sul meni puhelin pois päältä? Tuliko meijän faija siis sinne vai mikä se osman juttu oli? :o :o
  9. Viiviliinan sisko

    HÖBÄNÄ!!!

    Jos mä pirautan, kun toi mese homma ei oikein tunnu pelittävän?
  10. Viiviliinan sisko

    Minua pitää onnitella(huom pitää:)

    Taas tuli vuosi lisää B)
  11. Viiviliinan sisko

    Ihan tyhmää:(

    Kerrankin mulla olis ollu aikaa olla mesessä ni nyt se ei sitten toimi |O |O *joo joo turha, mutta silti veetuttaa*
  12. Viiviliinan sisko

    Mistäköhän vois johtua...

    jos yskän mukana tulee kurkusta verta? :o
  13. Viiviliinan sisko

    .

    .
  14. Viiviliinan sisko

    ..

    .
  15. Viiviliinan sisko

    Nyt kaipaan kokemuksia..

    Meillä on 9kk tyty ja harkinassa olisi ottaa koira. Nyt kaipailisin kokemuksia teiltä kenen perheeseen on hankittu koira, kun lapsi on ollut pieni? Kuinka nopeasti lapsi on tottunut koiraan jne? =)
  16. Viiviliinan sisko

    Mitäs olette meinannu tänää

    telkusta katsoa? =)
  17. Viiviliinan sisko

    Onko kenelläkään..

    linkkiä sellaseen apina peliin? Siinä ammuttiin ilmapalloja jollain nuolella =) JOskus oli linkki täällä, mutta haku ei nyt toimi ni en löydä sitä :/
  18. Viiviliinan sisko

    Mitäs meinasitte tänään hommailla?

    Ollaan päivä tässä kotosalla ja illalla mennään varmaan siskon luokse yöks. Mies lähee vaeltamaan enkä taida uskaltaa kotiin jäädä, kun just on kauhu leffoja kateltu :whistle: =)
  19. Viiviliinan sisko

    Mitäs meinasit tänään telkusta katsoa?

    Siinähän se kysymys jo tulikin =)
  20. Viiviliinan sisko

    Kyllä on huono fiilis..

    Pari päivää ollaan vaan päivystyksissä juostu lasten kanssa, kun ovat niin tukkosia. Ensin ollaan viety siskon poikaa joka on vähän reilu 1kk. Nyt hän sitten eilen joutui sairaalaan, kun on niin huonossa kunnossa. Nyt ollaan sitten juostu tuon oman likan kanssa(puolvuotta) pitkin poikin. Tänään...

Yhteistyössä