Hakutulokset

1. N

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Heippa! Oi ei Kevätesikko :hug: Kvart, jännät päivät menossa! Toivon todella, että voit kertoa miehellesi iloisia uutisia, kun tulee reissusta! Omat kuulumiset: täällä jaksetaan tosi hyvin, ei vielä mitään merkkejä pahoinvoinnista :) sain varattua ajan ensimmäiseen neuvolaan, ja...
  2. N

totta se on, ensimmäisestä yrityskerrasta voi tulla raskaaksi :o Ei oltu yhtään varauduttu, että onnistuu näin helposti. Mutta hyvä näin, onnellisia ja innoissamme olemme :) Tänään varmistettiin labratuloksella, että vauva meille on tulossa. Kyllä vain, haamu oli oikeassa. Hui että, niiiiiin...
  3. N

Kiitos kiitos :) eihän tätä voi todeksi uskoa. Pakko tänään vielä käydä ostamassa testejä ja tehdä niitä läpi viikonloppu ;)
  4. N

raskausoireketju(mahd.)

Juuri tein haamuplussan :) uskaltanen siis jakaa teille raskausoireitani: - metallin maku suussa ja suun kuivuminen ihan ensimmäiset mistä aloin pohtia mahdollista raskautta - Omituinen kipu välillä alavatsassa, en osannut paikallistaa, ja ei ollut menkkamaista kipua - Omituinen vuoto...
  5. N

Miten voikin tulla sitä raskaushormonia noin hitaasti? Menkat viikon "myöhässä" ja haamu silti. Eikä mitään oireita, olo mitä mainion. Kai tulen siinä äitiini, hän on aina kertonut, että voisi olla aina raskaana, sillä on aina voinut upeasti raskaana ollessaan. Joo, en kaipaa ehkä sitä...
  6. N

syy niille "omituisille" kuukautisilleni (tai oikeastaan niiden puutteelle) ilmeisesti löytyi: tein aamulla haamuplussan! Apua apua apua apua, mitä nyt?? Kipaisenko apteekkiin hakemaan lisää testejä?? Hui sentäs. Olen ihan sekaisin täällä.
  7. N

Hei vaan kaikki! Kurjaa lukea noista ikävistä jutuista, ei voi kuvitellakaan, miltä tuntuu. Kaikki sanat tuntuvat latteilta tuollaisen pahoitteluun. Tervetuloa kaikki kuitenkin juhannuksen vietosta! Itsellä meni ihan rauhallisesti. Hieman tämä kroppa nyt saa minua ihmettelemään...
  8. N

Mielettömästi onnea Pupuvaimolle! :flower: Ja minut voipi listalla muuttaa: 1/28 ja yk2... no, ihmehän tuo olisi, jos ekasta kierrosta olisi onnistunut. Voipi sitten hyvillä mielin huomenna nauttia naista väkevämpää. Syökää ja juokaa ja saunokaa hyvin! Juhannusterveisin, Naone
  9. N

Oi että, kerro sitten heti :)
  10. N

Kvart - Minulla ei kyllä ainakaan välky, kun avaan aihetta... Unico - Koska on testauksen aika?
  11. N

Heh joo, sitä kokee itsensä vähän jakomielitautiseksi aina testiä tehdessään. Tasan viikon päästä onkin täällä taas se puuha edessä! *alkaa henkisesti valmistautumaan*
  12. N

Juu ette ole yksin. Kun meille se "vahinko" tuossa huhtikuussa kävi, ja olin satavarma, että olen raskaana, niin meinasin oksentaa silkasta pelosta ja paniikista. Kyseessä on valtava muutos, ja siksi mielestäni se ettei tuntisi jännitystä ja pelkoakin, olisi jotenkin omituista...
  13. N

Bongasin tänä aamuna Helsingin Sanomista mielenkiintoisen tutkimuksen muistaakseni amerikkalaisesta tutkijasta, joka pystyy "ennustamaan" tulevan lapsen sukupuolen vertaamalla äidin "luonnetta", joka perustuu tässä tapauksessa testosteronin määrään. Faktat ja nopea testi löytyvät täältä...
  14. N

Ihana lukea plussasta, onnea onnea! :flower: Itsellä viikonloppuna tuli nautittua myös alkoholia, kuten Kvartkin tuolla kertoili ;) Oli "juhlat" ystävien kanssa ja nautin kohtuudella ja pohdin, etten kuitenkaan voi olla näin ensimmäisestä yrityksestä raskaana. Ja eikös se niin ole, että...
  15. N

Heipä hei kaikki! Olen täällä taustalla ihmetellyt tovin, ja nyt ajattelin ilmoittautua mukaan :) En ole tosin kirjoittanut vielä viestin viestiä, mutta näin heti alkuun esittäytymällä se onnistunee mainiosti. Eli olen 29, mieheni 32. Lapsia ei vielä ole, mutta saapi tulla heti kun on...

Yhteistyössä