Hakutulokset

  1. K

    Kannattaako edes toivoa?

    Heippa kaikki!! Voimia Essi; toivottavasti et joutuisi kaavintaan, pidän peukkuja!! Miten Gatsu ja Satuka voitte??? Mulla VIHDOIN hyviä uutisia: Ihanuuksien ihanuus, lääkärissä yksityisellä kävin aamulla ja lääkäri sanoi että kaikki on OK!!! Miten helpottava olo onkaan nyt kaiken tämän...
  2. K

    voiko kuutaisiset alkaa melekin heti kaavinnan jälkeen?

    En ole lääkäri mutta epäilen että noin pian alkaisi kuukautiset, eli kaavinnan "jälkimaininkeja" on mitä todennäköisemmin. Mulla lauantaina kaavinta pitkän lääkkeellisen, epäonnistuneen tyhjennysyrityksen jälkeen (joka oli yksi kärsimysnäytelmä sinäänsä). Alkava kohtutulehdus todettiin...
  3. K

    Miten lohduttaa?

    :laugh:
  4. K

    Miten lohduttaa?

    Ihanaa kun välität ja kysyt täältä neuvoa!! Olet varmasti aivan korvaamaton ystävä! Mulla asia on tuoreessa muistissa ja jopa vielä tilanne "päällä". Omalta kohdaltani voin sanoa että en olisi selvinnyt tästä helvetistä ilman rakkaiden ystävien tukea: Keskenmeno todettiin pe 1.6 (rv 5+5)...
  5. K

    Toinen kaavinta ekan perään???

    Minulla 2 viikkoa sitten todettiin keskenmeno, vastasi viikkoja 5+5. Lääkkeillä yritettiin, ei onnistunut ja kaavinta oli viime lauantaina. Alkava kohtutulehdus, johon sain lauantaina myös lääkkeet. Viime yönä sitten tuli hyytymiä ja alavatsakipuja oli. Lääkäriin, jossa lääkäri totesi että...
  6. K

    Kannattaako edes toivoa?

    Heippa kaikki! Muutama päivä mulla onkin mennyt (hälyyttävän) hyvin, kunnes tänään: Helvetti sen kun jatkuu. Yöllä tuli hyytymiä ja alavatsakipuja. Lääkäriin aamulla ja kohtu ei ollut tyhjentynyt VIELÄKÄÄN kunnolla. Perjantaina uusi ultraus ja todennäköisesti uudelleen kaavinta. Lääkärin...
  7. K

    Kannattaako edes toivoa?

    Pikkupeikko85: Olet kyllä tosi vahva ihminen, 4 raskasta menetystä jo takana! Tuntuu aivan kohtuuttomalta, mistä ihmeestä olet saanut voimaa ja uskoa jaksaa eteenpäin ja yrittää uudelleen? Sydämestäni toivon että teidän raskaus nyt onnistuu ja tällä kerralla saatte pikku nyytin kotiin!:heart...
  8. K

    Kannattaako edes toivoa?

    Tässäpä kuulumisiani, just kotiuduin: Valvotun yön jälkeen tänä aamuna soitin sekä Naistenklinikalle että Kätilöopistolle itkien (onni että täällä pääkaupunkiseudulla on valinnanvaraa mihin sairaalaan mennä) ja molemmissa todelle ihmeteltiin Jorvin touhua, kehotettiin jopa suoraan tekemään...
  9. K

    Kannattaako edes toivoa?

    Viime yönä nukuin noin tunnin, niin paljon suututtaa nyt toi Jorvin toiminta |O |O |O |O |O Olen nyt lähdössä Jorviin ja enkä tule sieltä ennen pois kun vuoto alkaa kunnolla. Lisäksi soitan mun gynegologilta (yksityisellä) mielipiteen että mitä hänen mielestään pitäisi tässä tilanteessa...
  10. K

    Kannattaako edes toivoa?

    Gatsu; aika käsittämättömiä kommentteja sinun keskenmenostasi, mutta niinhän se on että ihmiset ei voi tietää, miten pahalta tuntuu, kun eivät ole samaa kokeneet. Mun kaverit on suhtautunut tosi ihanasti, muutamalle olen km:sta kertonut. Mulla on näiden hoitojen aikana ollut myös aika ajoin...
  11. K

    Kannattaako edes toivoa?

    Heippa taasen! Lääkäri soitti äsken Jorvista ja käski vielä kärsivällisesti odotella, lääkkeiden pitäisi edesauttaa vuotoa ja hanat voi aueta myöhemminkin. En kuitenkaan jaksais enää yhtään odottaa|O Tää odottaminen on oikeesti tosi paljon rankempaa kuin se pettymys jota itse keskenmeno toi...
  12. K

    Kannattaako edes toivoa?

    Moi Satuka ja Gatsu! Epätoivoissani etsin netistä tietoa myös siitä, miksi lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuoto ei vaan ala: olen juuri tällä hetkellä nimittäin aivan samassa tilanteessa! Km todettiin yksityisellä viime pe, km tapahtunut vkon 6 alussa. Lääkkeellinen tyhjennys eilen...

Yhteistyössä